Olen aloitellut suhdetta 20v vanhemman miehen kanssa. Emme ole esileikkiä pidemmälle päässeet, hän on todella taitava, mutta hänellä ei tunnu seisovan. Voiko olla muita syitä kuin erektiohäiriö?
20v vanhempi mies
13
620
Vastaukset
- Anonyymi
Mieskunto heikkenee yleensä ihan luonnostaan iän myötä. Itselläni myös jännitys on suhteen alkuvaiheessa aiheuttanut sen, ettei ole seissyt kunnolla. Apua olen saanut nyt 60+ ikäisenä lääkärin kautta saadusta sinisestä pilleristä (Sildenafil). Lykkyä! M66, Pori
- Anonyymi
Impotentti pentti avautui buaahaa
- Anonyymi
Jännitys
- Anonyymi
Joo joo spede se siellä taas laskee luikuria buaahaa
- Anonyymi
Asiallista keskustelua joku yrittää niin ääliö on heti huumassa erinomaisuuttaan joka paikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallista keskustelua joku yrittää niin ääliö on heti huumassa erinomaisuuttaan joka paikassa?
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
No huh.
Itse 60+ ja jos nuoren kanssa olisi niin kyllä seisoisi.
Oli sitten tyttö tai poika.
Mutta harvoin tulee sellainen tilaisuus.
Pirkanmaalla 55. - Anonyymi
Miks ei voisi mutta luultavin syy on häiriö verenkierrossa nääs ihan yleisesti noihin erektiohäiriöihin
- Anonyymi
Moi,kyllä jos ei kokemusta miehistä aikaisemmin niin jännitys tekee tepposet.Kunhan tottuu ajatukseen niin peli alkaa toimia..
- Anonyymi
Kokemusta miehistä..? Mitä. Siis olen 32v nainen ja mies 52v, aivan ihana tapaus. Todella hyvässä kunnossa ja treenattu oleva mies. Kiitos asiallisista vastauksista. Ap
Pakko kysyä että käyttääkö Alkoa paljon ja onko miehelle ainoa suhde. Nää ainakin sellasia asioita mitkä vaikuttaa paljon
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Pakko kysyä että käyttääkö Alkoa paljon ja onko miehelle ainoa suhde. Nää ainakin sellasia asioita mitkä vaikuttaa paljon
Ei käytä, ei taida olla ainoa suhde, en ole varma..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käytä, ei taida olla ainoa suhde, en ole varma..
Voi siinäkin olla oireena suonten ahtautuminen kun kullin suonet on pienempää pilliä niin kohta ahtautuu sydämen suonten seinämät?Hopi hopi lääkäriin pian mars mars! Uskoisin että Sildenafilistä voisi olla apua?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144