Vastoin Ay liikkeen levittämää valetta

Sairaslomalla saa tulla työnantajan luvalla töihin. Tämä ei myöskään vaikuta työtapaturmavakuutukseen.
Lääkärit kirjoittavat jo osittaista sairaslomaa eli työntekijä voi tehdä töitä sairautensa rajoissa.

14

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on . Minäkin ajan bussia sairaana , no kukaan ei kyl tiiä et olen sairaana. En voi enää olla sairaslomalla kun niitä on tullut liikaa . Pari vuotta ollut sairaus kierre päällä .

• Liity Loimaan kassaan äläkä maksa soppatykkisatraapille sekä kommunistipojalle ja pankkolängvitsille.

• Anonyymi

Täytyy sanoa, että loistavaa persutrollausta, joka ei todellakaan liity mitenkään tämän palstan aiheeseen.

• Anonyymi

Lääkärit kirjoittavat saikkua, mutta työnantaja voi sen kieltää ottaen samalla vastuun työntekijästään.

Mutta persutrolli mites tää paskanheitto liittyy palstan aiheeseen?

• Anonyymi

Aloittaja tekee sitten kuten itse opettaa. Vajaakäyntinenhän sinä selvästikin olet.

• Pelottaako soppatykillä?

• Anonyymi
        oikeistososdemi kirjoitti:

Pelottaako soppatykillä?

Päätit sitten itse vielä todistaa oman vajaakäyntisyytesi todeksi? Eihän tuo jatkuva urputuksesi kerro muuta kuin, että itse pelkäät päävikaisena ay-liikkeen soppatykin voimaa. Jäikö noin paha trauma päähäsi, kun työkaverisi istuivat sinut pihalle työpaikaltasi? Olisikohan sille ollut ihan syynsä, jota itse et kykene myöntämään?

• Anonyymi kirjoitti:

Päätit sitten itse vielä todistaa oman vajaakäyntisyytesi todeksi? Eihän tuo jatkuva urputuksesi kerro muuta kuin, että itse pelkäät päävikaisena ay-liikkeen soppatykin voimaa. Jäikö noin paha trauma päähäsi, kun työkaverisi istuivat sinut pihalle työpaikaltasi? Olisikohan sille ollut ihan syynsä, jota itse et kykene myöntämään?

Alaiset yritti mutta siinä lähti äijää ensin!

• oikeistososdemi kirjoitti:

Alaiset yritti mutta siinä lähti äijää ensin!

Muuten juuri kaltaistasi kommunistiluottamushenkilöä seisotan asennossa!

• Anonyymi

Tosi on KOP. KOP

• Työantajan luvat eivät poista työntekijän omaa vastuuta. Kenenkään ei pitäisi mennä töihin ainakaan levittämään tarttuvia tauteja. Jos sinulla on jokin vakava tarttuva tauti, voit joutua myös rikosoikeudelliseen vastuuseen sen tahallisesta levittämisestä.

Tapaturmavakuutuksiin kuten kaikkiin muihin vakuutuksiin vaikuttaa vakuutuksenottajan tai sen, jonka turvaksi vakuutus on otettu, oma tuottamus esim. tapaturman syynä. Jos siis sairaus on vaikuttanut olennaisesti tapatuman syntymiseen ja kyse on törkeästä huolimattomuudesta (tuottamuksesta), vakuutusyhtiö voi vedota siihen vapautuakseen korvausvastuusta.

• Anonyymi

Pikku taudit ei haittaa työntekemistä. Ainahan joskus jostain kivistää, ei se lääkärintodistuksella kummemmin parane. Muistan aikanaan kun työmaalle tuli kesken sairasloman, ja johtaja antoi kevyempää homma, niin ei jalkaleikkaus rasitu. Se on terapiaa työssö olo monellekkin. kyllä itselläkin oli työaika sitä parasta, en edes muista olisko koskaan ollut sairaslomalla, kuin en lakossakaan. Lakot on kommunistein huveja. Kommunistitkin laittaa itse itsestään huolehtiin, niin ei sitten lakot kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Pikku taudit ei haittaa työntekemistä. Ainahan joskus jostain kivistää, ei se lääkärintodistuksella kummemmin parane. Muistan aikanaan kun työmaalle tuli kesken sairasloman, ja johtaja antoi kevyempää homma, niin ei jalkaleikkaus rasitu. Se on terapiaa työssö olo monellekkin. kyllä itselläkin oli työaika sitä parasta, en edes muista olisko koskaan ollut sairaslomalla, kuin en lakossakaan. Lakot on kommunistein huveja. Kommunistitkin laittaa itse itsestään huolehtiin, niin ei sitten lakot kiinnosta.

Kaksi päivää olen ollut sairaana poissa töistä. Silloin oli 40 astetta kuumetta.
        Juokseminen In piti jättää välin. Pikku flunssa ei urheiluakaan haittaa pitää vaan ottaa kevyesti.
        Muuten Everstiluutnantti puhuu asiaa. Varsinkin kuviteltuihinn"masennuksiin" (siis oikea depressio on hengenvaarallinen tila mikä vaatii välitöntä lääkehoitoa) työnteko risusavotassa on parasta lääkettä. Tekisi monelle pääasiassa päihteiden kanssa aikaansa viettävälle nuorelle hyvää.

• Luulisi sinun juristina tietävän että ainoastaan yleisvaarallisten tartuntatautien levittämisestä voi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Joten älä puhu pötyä.
        Ja tietenkään pneumoniassa ei mennä töihin ja silloin esihenkilö tulee käskeä kotiin.
        Pikku rhinovirus on eri asia jos kuumetta ei ole. Monen on kuitenkin pakko käydä kaupassa nuhassa "joutumassa rikosoikeudelliseen vastuuseen" joten nyt puhut täyttä pötyä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe