Poronlihojen luusäkki

Anonyymi-ap

Lihojen leikkaaja otti itselleen parhaat lihat ja tollolle jäi luusäkki. Menisi töihin...

17

734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luut ja jänteet pöljälle... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Tuo Hoh, hoo...
        on tainnut kirjoitella tänne ennenkin.
        Yleensä muille irvistelee.

• Anonyymi

Luun vieressä on paras liha!

• Anonyymi

Röhötti siinä luusäkin vieressä... menisi töihin...

• Anonyymi

Kaivataan lisää hohotusta.

• Anonyymi

Pohjanmaan mies menee piloille Savossa. Miehestä tulee turhanpäiväinen kälättäjä.

• Anonyymi

Vieläkö se yksi kääpiö, millä on vesimelonin malliset pyöreät pakarat, kantaa vehnäset mehtään sille ojankaivajatyömiehelle?

• Anonyymi

ÖYH, ÖYH... minulla on nyt se ro-ase... on siinä palajo kaekellaesta vikkoo...

• Anonyymi

Suksi suolle sen lihasäkkis kanssa...

• Anonyymi

ÖH... öh... säkillinen poron luita... kyllä on miehekästä...

• Anonyymi

Öh, öh... Jooni tulloo tuas minnuu huastellee... öh, öh...

• Anonyymi

Öh, öh... kyllä se tuntu hyvältä, kun Jooni kanto minulle vehnäset mehtään, vaikka olin pelkkä renki. Kyllä se minulle naoroo käkätti ja räkätti, mutta maksaville Riderin ostajille se murjotti.
      Oli se Joonin aekaa polleeta sannoo videolla, että minähi Juha vaehan Riderin aena uuteen ennen, kun 2 vuojen takkuu ehtii mänemää umpee.
      Kun Joonin vaihtoleikkuririvistössä oli Öh. öh... minun vanha leikkuri, niin se minun alle 2 vuoden omistus oli siinä leikkurissa vieläki suurempi myyntivaltti, mitä Uuraisten Huutiukon kuparipannussa on sen Paksun eukon, rautakangen ohuen rengin ja itse huutiukon nimikirjoitukset mustalla tussilla siinä pannun syrjään kirjoitettuna.
      Se renki kun menee seisomaan rautakangen taakse, niin ei ole ukosta muuta näkyvissä, kuin suuret hörökorvat. 7/8 koko ukko työmiehenä.

• Anonyymi

Aloittaja epäonnistui kaikessa

• Anonyymi

Öh, öh... junttiki piäsöö näkyvii, kun vesimelonipylly kantaa turvenuijalle vehnäset mehtään.

• Anonyymi

Mutta paljon on täällä paskaa puheissa mutta tosissaan Kauppiasta en ikinä nähnyt kaupassa iloisena,videolla kyllä räkättää tää vaa on totta

• Anonyymi

Juu, Rider-vilimillä riekkui kun posetiivarin apina. Kaupassa vaan murjotti ja mökötti aina turpa mytyssä. Hellun takia asiakkaat ei heti hylänneet kauppaa. Hellu piti iloisella ja elämänmyönteisellä olemuksellaan kauppaa ammattitaitoisen Sepän kanssa pystyssä viimeiset 5 vuotta.

• Anonyymi

Öh... öh... minä suan aena oman nuaman näkyvii, ku minä oon Joonin kaver... tuoppas renki tuas minulle vehnäsiä mehtää...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60