Mutta, kun oli pakko valita ruton ja koleran väliltä niin äänestin 'stubidoa".
En pidä presidenttiparista.
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin mieluummin ottanut sen toisen, paremman vaihtoehdon. Tämä nykyinen on todella vastenmielinen!
- Anonyymi
" Tarja lähtee suojelemaan aavikoita Lähi-itään."
Siinä on mallia toisille pönttöpäille.
Hyvä on, että lähtee suojelemaan Lähi-Itää, siellä jo kaikki paikat pursuaa paskaa ja sontaa.
On kysymys milloin oikeasti aletaan suojelemaan ilmastoa ja luontoa, kun liikakansoittuminen on suurin ongelma joka tuhoaa kaiken elollisen ?
Myös Afrikka on täysin paskottu ja luonto raiskattu niin miten mitään pystytään korjaamaan ?
Stubb järjestää nyt juhlat ja samalla anarkistit ja punikit järjestävät mellakoita juhlistaessaan itsenäisyyspäivää minä ihmettelen miten tämän annetaan tapahtua, kun on kyse itsenäisyyspäivästa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351