Laki määrää maksettavaksi tuplapalkan itsenäisyyspäivänä verrattuna yrityksen arkipäivinä maksettavaan palkkaan. Jos provisiosi on tavanomainen 35%, niin tänään se on 70%.
4 §
Työntekijälle, joka tekee työtä itsenäisyyspäivänä, on, vaikka itsenäisyyspäivä sattuukin arkipäiväksi, maksettava korotettu palkka niissä tapauksissa ja niiden perusteiden mukaan, kuin sunnuntaina suoritetusta työstä on säädetty.
https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1937/19370388#P4
Itsenäisyyspäivänä palkan on oltava kaksinkertainen
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Minun isäntä maksaa tavanomainen prosentti on 18. Tänään se on 36.
Se on reilu ja eri kiva isäntä. Taidan jättää sille pullapitkon vuoron jälkeen penkille. Kun on niin kiva pomo. - Anonyymi
Hinnoittelu on vapaa, joten palkka voi hyvin olla vaikka kymmenkertainen.
- Anonyymi
Ei koske provisiopalkkaisia.
- Anonyymi
Matu avautui taas. Opettele suomen kieli, jotta ymmärrät miten toimitaan.
- Anonyymi
Mun isäntä oli laittanut viestin mun kännykkää ja kiitti pullapitkosta jonka ostin.
Eri kiva äijä. Näin eilen paljon julkkisia ootteko te nähneet? Kiva oli katella niitä tuplapalkalla. Isäntä maksaa aina tuplapalkan sunnuntaisin ja pyhinä 38% alv 0 kassasta. On kyllä mukava äijä.- Anonyymi
No onpa mukava.
- Anonyymi
Se kuuluu siihen pullamössösukupolveen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850