Tässä ehdotus joulutervehdykseksi huuhaa-palstalle Mr. Hankeyn hengessä:
---
Hyvää joulua, huuhaa-kansa!
Mr. Hankey, tuo kaikkien rakastama joulukakka, lähettää lämpimät jouluterveiset teille kaikille! 🎄💩 Erityiset onnittelut Pierikselle ja Salikselle, jotka sanoivat tahdon syksyllä – rakkautta ja joulun taikaa teille!
Muistakaa: joulu ei tule lahjoista, vaan sydämen ilosta – ja ehkä myös ripauksesta huuhaata!
Ho-ho-hoo ja hyvät löylyt,
Mr. Hankey ja ystävät.
Joulukakan tervehdys
3
183
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos onnitteluista. Odottelen edelleen Pieristä häämatkallemme.
T: Turhaanko ståndaa -Salis Salis, olen kyllä lähettänyt sinulle lemmenviestejä, mutta kaikki ne sensuroidaan täällä. Olen väärinymmärretty nero. Mode on syönyt monta viestiäni. Turhaan täällä kohta mitään edes yrittää. Olisipa joku toinen foorumi, jossa saisi esittää kakkataidetta.
Haisevaa joulua joka tapauksessa kaikille ja ruiks.- Anonyymi
Pieris darling, olemme oka moderaattoripellejen peräsuolessa. Niitä fattapummeja mitättömyyksiä vituttaa meidän vapautemme.
Air Pussi odottaa Varissuo International Aerodromella. Lennetään haisevaan auringonnousuun.
T: Lentoeverstisi Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906