Salainen kakkonen alkaa uhkailemaan teitä? On selvitellyt missä asut, vaimosi työpaikat ja lasten koulut ja muut jutut.. Eikö pelota yhtään?
Vastaushan on ettei sekopäisiin naisiin sekaannuta. Entä jos nainen sekoaa alkaa vainoamaan... tulee sinun työpaikalle... ottaa kuvia lapsestasi päiväkodin pihalla... yrittää ystävystyä vaimosi kanssa..
Pettäjät, mitä jos...
7
460
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostat just sellaiselta tyypiltä joka ei kelpaa sille kakkosnaiselle ja koittaa eristää hänet siitä miehestä. Yleisempää on miesten omistamishaluisuus eristämisen kera kuin tuollainen kuvailemasi tilanne.
Elämäni aikana olen tavannut yhden naisen joka on tuollainen. Sotki asiani ja katkaisin välit. Eristäviä miehiä olen tavannut lukuisia. Turha pelotella. - Anonyymi
kuulosyaa käärme naiselle sait ikuisen riesan siitä huorasta
- Anonyymi
Oletpas katkera. Mitä hän on sulle tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä käärme naisen tunnistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmana on katkera jos tuollaisia temppuja tekee toiselle. Haluaako väkivaltaa miehelle vai kostaako sen lapsille. Ei vaikuta ihan terveelle ja yhteiskunta kelpoiselle. Suhde on aina kahden ihmisen välinen.
- Anonyymi
Rikosilmoitus !!!! Vainoaminen, hae lähestymiskielto koko perheelle.
- Anonyymi
Ota opiksi. Hah hah, kannattiko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667