Miten usein ostatte vaatteita ja mistä paikoista yleensä ostatte ne? Entä ostaako vanhemmat teille vaatteita?
Ite ostan ehkä muutaman kerran vuodessa. Vanhemmat ostaa välillä ja joskus saan myös lahjaksi.
Miten usein ostatte vaatteita?
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin tällöin ostan ja vähän eri kaupoista. Oon ostanut ite mutta kyl vanhemmat on myös ostanu tai ainakin antanut rahaa siihen.
- Anonyymi
Yleensä netistä. Sillon ostan kaupasta kun pääsen käymään vaikka Oulussa. Ei täällä maalla ole ku Halpahalli ja Tokmanni jotka myy vaatteita ja valikoima on mitä on. Voi niistä sukkia ja alushousuja ostaa.
- Anonyymi
Netistä aina välillä ja joskus käyn myös kaupassa kattoo vaatteita ja kenkiä. Vanhemmat yleensä ostaa kun ei mulla olis niin paljon rahaa
- Anonyymi
Ostan netistä ja kaupasta. Sanotaan vaikka että Zalando, Nike, H&M ja Jack&Jones. Vanhemmat kyl ostaa myös ja välillä oon niiden mukana.
- Anonyymi
Ostan uudet kengät joka vuosi. Muita vaatteita tulee ostettuu sitten jos on tarve. Eri paikoista ostan että ei oo mitään tiettyä kauppaa.
- Anonyymi
No' jo oli taas aloitus.
- Anonyymi
En kovin usein mutta aina silloin kun tarttee. Tulee ostettua netistä ja kaupasta ja ei oo oikein mitään tiettyä paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667