Tarjoushaukka ja vesa aikovat selvittää murhamysteerin. Kuulustelut alkavat ensi viikolla. Nyt vinkkejä näille tutkijoille, sana on vapaa.. Mistä kannattaisi aloittaa ? ?
Keskinen selvittämään Hilkkamysteerin..
Anonyymi-ap
8
323
Vastaukset
- Anonyymi
Se siivooja tuula vois aloittaa näytteiden keräämisen. Ihan vaan minun vinkkini.
- Anonyymi
Jane lypsää näytteet.
- Anonyymi
Vesa selvittää kyllä jutun !
- Anonyymi
Mikko Keskisen kaupasta tehään lehdistökeskus.
- Anonyymi
Tarjoushaukka on tiedotuspäälikkö.
- Anonyymi
Taas oli vesan mersu ojassa, jälleen kerran. Seiskassa on juttua netis.
- Anonyymi
Ugalabugala ööölll.Taasko on ratissa mallasta ja meen kattomaan Vesan kartanoon Dallasta.Tarjoiluhaukks nyt mitään ratkaise.
Etsii vhs ja c kasettimankkoja kyläkaupaltajos sais halvalla Missä hamamatti ja auto selvittäisi edes sen ensin pöllönsilmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645