Se sai muut pukupellet häpeään. Sannalla oli lahjaksi saatu asiallinen puku Ukrainasta. Isänmaallisen juhlan isänmaallisin puku myös Suomen kannalta.
Tasavallan presidentin puolison Suzanne Innes-Stubbin asun lisäksi yksi illan odotetuimmista asuista oli entisen pääministerin Sanna Marinin puku.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000010885679.html
Sannalla oli illan paras puku päällään.
Anonyymi-ap
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hah..hah.. sehän oli kuin suruasu..Niin, onhan Marin sairas,sillä on jokin pakkomieli Ukrainaan.
Isänmaallisuutta se puku ei ole nähnytkään,ei ainakaan Suomen.
Sinivalkoinen on Suomen värit.Ei niinkuin viimevuonna Marinilla keltainen/sininen..Mitäs muutakaan kuin Ukrainan värit.Huomaako tuo itse että on pakkomielinen??Epäilen.. - Anonyymi
Makuasiasta voi olla erimieltä,Ei Stuppin rouvalla ollut mitenkään kehuttava asu eikä Sannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 451848
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339