Noudattaako persiit pöuoluetuki makkaroiden jaon kieltoa? Karhuntorilla jää saunakaljat jakamatta Eerolan määrittelemässä entisessä asuinpaikassaan Slummissa
Kotkan kaupunki on kieltämässä poliittisten puolueiden ilmaiset vaalitarjoilut torialueillaan. Kielto koskisi markkina- ja toripäiviä, ja vain tuotteita, joita torilla olevat yrittäjät jo myyvät.
Tämä tarkoittaa sitä, etteivät puolueet voisi jakaa ilmaiseksi esimerkiksi kahvia, mehua, makkaraa tai keksejä, jos niitä on torialueen yrittäjillä myynnissä.
Perseet ovat jo kiertäneet vapaaehtoisia sääntöjä ilmoittamalla ostaneensa naapuriteltan toimijalta, vaalihuijaus sekin
PÖersujen mustat vaalimakkarat menee kieltoon
5
187
Vastaukset
- Anonyymi
Tarjotkaa kasvismakkaraa, ei ole varmasti toriyrittäjillä myynnissä.
- Anonyymi
Sebastian Tynkkyselle kaalimatoa Alanilta , Räyhä videolla Eerolan hanuriin mustaa makkaraa Puna huoralta.
- Anonyymi
Pehmeää jänistä.vaaliporukalle.
- Anonyymi
Kansanedustaja Juho Eerola juoksi kaljavarkaan kiinni matkalla bänditreeneihin,sai kansalaisrohkeudestaan palkkioksi paketin Juhla Moccaa. Ilmoitti kansalaisrohkeudestaan Iltalehdille ja pääsi taas lööppeihin, ilmaiseksi MINÄ MINÄ.
Persujen jäsenhankinta on epätovioista. Ei saanut Eerola uutta jäsentä vaikka kovasti yritti.
Yhden Eerola kuitenkin juoksi kiinni. Eerolan ensimmäinen vaimo oli afrikkalainen nainen, jonka kanssa heillä on lapsikin olemassa. Sillä oli jo vihreitten jäsenkortti :)
Moni haluaisi kuulla näistä Venäjä kytköksistä Eerolalta selityksen. Mies on hiljaa ja vaikenee. Puolueen veteraanijäsenet eivät pidä isänmaan myyristä. Venäjä pakotteet lopetettava,sanoi Eerola- Anonyymi
Taasko olette meidän kunniotettua Juhoa kurnutamassa. Juho on hieno mies ja lapsi afrikkalaisen kanssa on myös hieno. Ei enempää. Kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820