Vaasan pääkirjastosta lähdin hakemaan matkaopaskirjaa mukaan ulkomaanmatkalle, etten olisi täysin netin varassa kaukomatkalla ja myös luettavaksi ennen matkaa. Saatavilla oli ainoastaan todella vanhoja oppaita. Virkailija kertoi, että oli vain yksi kappale ajan tasalla olevaa matkaopasta (painettu vuosi sitten, 2023) ja se oli tietenkin lainassa. Hyllyssä olevat 5 kpl olivat 18, 14, 12,11 ja 5 vuotta sitten painettuja, eli todella vanhoja suurin osa. Kuulemma määrärahat eivät riitä uusien hankkimiseen.
Lahjoittakaa siis Vaasan kirjastolle matkaoppaita, jos kirjat ovat vain muutaman vuoden vanhoja ja haluatte niistä eroon. Kirpputoreillakin näitä näkee silloin tällöin uuden veroisina.
Kirjastolle lahjoittakaa matkaoppaita
Anonyymi-ap
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tee kaukolainaus muualta Suomesta.
- Anonyymi
Siinä kirjastossa on ollut homovastaisia työntekijöitä 2000-luvulla. Jotkut heistä ovat solvanneet minua homovastaisella sanalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625