Onpa erikoisen näköistä hommaa kaupungin valtuuston kokouksessa. Yksi kepun valtuutettu vain kutoo sukkaa koko ajan. Eikö tällaista kokousta pitäisi valtuutetun arvostaa sen verran edes, että keskittyisi täysillä käsiteltäviin asioihin. Vai onko liikaa vaadittu ? Kokouspalkkio kelpaa kyllä.
Sukan kutominen valtuustossa
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Sukkia neulotaan ja mattoja kudotaan! Sukkia ja villapaitoja sanotaan neuleeksi ja maton kuteita kuteiksi! Joko selvis!? Kudon mattoja kuteista...
- Anonyymi
Näin kertoo google:
Sukkia tai villapaitoja kudotaan länsimurteissa, itämurteissa taas neulotaan. Yleiskielessä voi käyttää kumpaakin. Käsityöalan termeissä villasukkaa kuitenkin neulotaan ja kutoa-sanaa käytetään vain kangaspuilla tai koneella valmistettavan neuloksen tekemisestä
Oletko siis idän ihme vai käsityön ammattilainen. Olen aina itse kutonut sukkaa, tosin myös mattoja olen kutonut.
- Anonyymi
Valtusto on kuin suuri kerho. SUURI KERHO
- Anonyymi
Kutoo itselleen hirttosilmukkaa
- Anonyymi
Oliko persu?
- Anonyymi
Onko hän ainoa, joka saa jotain aikaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635