Kaupungin viestintäjohtaja määrättiin irtisanoutumaan, koska ei pelkästään kussut kaupungin muroihin vaan myös ripuloi. Valitettavaa mutta tuttua myös HML demaritoimistolla.
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000010875210.html
Kaupungin demari viestintäjohtajajalle kenkää, Oulussa
14
280
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan kieli olla värikästä. Itse tykkään. Meillähän oli taannoin varsin värikästä kieltä käyttävä demari puikoissa. Mitäpä sitä mitään asiaa kaunistelemasn. Anti mennä vaan. Sana kuin sana on vain sana.
- Anonyymi
Mutta mitä siellä Oulussa on tapahtunut?
- Anonyymi
Hämeenlinnan palautejärjestelmän palautteet käsittelee ilmeisesti palautteen aiheesta vastaava, siksi 80 % palautteista jää julkaisematta.
Asiasta vastaava on esteellinen päättämään palautteen julkaisemisesta siltä osin kuin asia hyödyttää julkaisijaa positiivisesti tai negatiivisuuden pois sukien tai on vahingollinen ja hyötyä tuova ollekkin toiselle, samalla ongelmat jäävät piiloon siltä osin kuin se on mahdollista.
Kaupungin palautteiden julkaisemisesta pitää vastata esteetön henkilö, ja palautteet pitää julkaista jos niiden julkaisu ei ole lain vastaista.- Anonyymi
Sukien vai tarkoitatko lukien? No kumpikin käy tuohon tosi hyvin. Sukien on jopa ihan hyvän kaunokirjallisuuden tasoa.
- Anonyymi
Mikä uusi ammattikunta ovat palautteen lukijat ja kuka sellaisia turhia höpöhöpöjä palkkaa? Vitutttttaa ne tekstiviestit kun vaikka hampaanpoiston tai tähystyksen jälkeen tulee tekstiviesti että kuinka paljon suosittelit tätä paikkaa muille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä uusi ammattikunta ovat palautteen lukijat ja kuka sellaisia turhia höpöhöpöjä palkkaa? Vitutttttaa ne tekstiviestit kun vaikka hampaanpoiston tai tähystyksen jälkeen tulee tekstiviesti että kuinka paljon suosittelit tätä paikkaa muille?
Onko kaikki julkisen puolen viestintähenkilöt demareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, oikea osoite on potilasvahinkolautakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on juuri oikea paikka kertoa asioista ja kokemuksista. Kiitos teille ihmiset siitä. Tämä on ainoa forum, jossa voi kokea kansan tuntoja.
- Anonyymi
räjäyttäkää riikka purran ja orvon suku haudat joulu aattona niin muistasivat kun leikaavat koko sairaseläkeen ruotsissa asuvilta suomalaisilta
- Anonyymi
Onko tuo totta.
- Anonyymi
Melkoinen uhkaus tämä. Mietin että ilmoitanko poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen uhkaus tämä. Mietin että ilmoitanko poliisille.
Ota yhteyttä Wilpolan asianajaja Juho Juusela
- Anonyymi
Uskon uuden uran urkenevan vaikkapa Tytin paperitaidekaupassa. Rotuaarille myymään
- Anonyymi
Vasemmalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 521865
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339