Porin suunnalta nasta, joka antaisi haistella jalkahieltä haisevia sukkahousujaan? Voin kyllä maksaa hieman korvaustakin😋
Löytyisikö???
12
366
Vastaukset
- Anonyymi
No on sulla ohjelmat menossa🤣
- Anonyymi
löytyy takaa ruskeat festarisukkikset, anturoita ei ole enää jäljellä niin varvasmehuja ei voi haistella mutta muuten on erittäin aromaattiset, karkoitin niillä koit mökiltä
- Anonyymi
Taidat pitää lietekintaitakin yöpöydällä, kun olet niin ilmanraikkauden perään.😬
- Anonyymi
Naisen hikiset sukat tuoksuu kyllä tosikiiihottavalta. Käsittääkseni on paljon miehiä, jotka nauttivat siitä. - On todella voimakas ja ihana fetissi.
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta
poliitikoksi alkaminen on vielä sairaampaa
- Anonyymi
Nastoja ei ole, mutta nuppineuloja löytyy.
- Anonyymi
Meillä kuuden tuuman nauloja.
- Anonyymi
Tää on nasta juttu.
- Anonyymi
voin miehenä ostaa sukkikset ,pitää niitä viikon ,on meinaan aika aromipesä.Huijaan hiukan ja sanon et sukkiset vaimon n.130kg brunette,200 euroa
- Anonyymi
Miten niin huijaat.
- Anonyymi
Mulla olis nastarenkaita myytävänä.😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647