Kansalaisaloitteen otsikko
Heijastimen tai heijastavan vaatteen käyttö pakolliseksi pimeän aikaan jalankulkijoille
Aloitteen päiväys
22.11.2024
Aloitteen muoto
Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä
Aloitteen sisältö
Heijastimen tai heijastavan vaatteen käyttö pakolliseksi kaikille jalankulkijoille pimeän ja hämärän aikana.
Perustelut
Jokainen kuolonuhri ja loukkaantunut tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Surun kohdannut aiheuttaa lisäkustannuksia ja -kuormitusta terveydenhuollolle.
Aineelliset vahingot liikenteessä vähenevät kun jalankulkijoiden väistämiseen jää enemmän aikaa.
Aloitteen taloudellinen tuki
Ei ole
Kannatusilmoitusten keräystavat
Kansalaisaloite.fi
kansalaisaloite
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa ihan oikeasti taas. Eiköhän tämäkin ole jokaisen ihan oma asia. Ihme paapomista. Aikuiset ihmiset.
- Anonyymi
Ihme kun ei pakollinen otsalamppu vielä kaikille sakon uhalla.
- Anonyymi
Haloo. Keli alkaa olla huono frisbee golfin pelaamiseen ja talven tullen kaikenlaiset menot alkavat vähentymään, eikä niitä riitä tarpeeksi mainostettavaksi täällä Heinolan foorumissa. Aloittaja on löytänyt uuden harrastuksen eli kansalaisaloitteiden mainostamisen täällä foorumissa.
- Anonyymi
Tuntuu välillä että aika ei riitä muuhun kuin kiertää kaikki tämän Heinola foorumin menovinkit. Toinen mitä olen huomannut on kuin elämääni olisi väkisin tullut uusi harrastus, frisbeegolf, jota on joutunut pelaamaan Kippissuon kentällä ja katsomosta pm-kilpailuja seuraten. Iltaisin joudun kannattamaan kaikenlaisia kansalaisaloitteita, kun niiden mainoksia on tämä foorumi pullollaan . Jos jää kaikelta hitunenkin aikaa, mietiskelen missä on kadonnut sulkavankosken laituri! Joskus tuntuu, että tämän foorumin lukeminen ei tee minulle hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820