On tullut seurattua savolaista poliisitaustaista kokoomuksen kansanedustaja Marko Kilpeä. Eihän tuo osaa kun kehua itseään ja ottaa jatkuvasti kuvia someen ja kehua milloin ketäkin julkkista ja esitellä ne kavereinaan. Lapsellista! Kyllähän kuka tahansa saa kenen kanssa vaan fanikuvia, mutta harva niillä kehua retostaa.
Ei taida olla muuta sanottavaa äänestäjilleen kun antaa sellainen fiilis että kylläpä hän on suosittu. Kun muut ei kehu onnistuu se itseltäänkin 😁Säälittää koko miesoletus ja vieläpä kansanedustaja, hah! Kuka näitä tyhjäpäitä äänestää, jotka ei oikeasti mitään saa aikaseksi kansalaisten hyväksi.?
Kuopion Marko Kilpi huono kansanedustaja
Anonyymi-ap
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Marc shield
- Anonyymi
Niin...ja sitten meni ja äänesti Iisalmen ja Varkauden yöpäivysten lakkauttamista. Siinäpä teille oikein mukava kokkaripollari. Olis äkkiä luullut, että tietää mitä ko aiheuttaa... mutta ei, Orpoa ja kokkareita piti syleillä. Teretulemast seur kerta vaalivankkurin kanssa kansan pariin...
- Anonyymi
Viime kesänä Suomen lipun persiin ympärille kietoi ja siitä kuvia laittoi.
Muuta en ukkosta muista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460