Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) sanoi, ettei hallitus voi taata sitä, mikä joskus on ollut olemassa. Purran mukaan tämä on tosiasia, jonka keskusta on ainakin hallituksessa ollessaan tajunnut. KUVA: JUSSI NUKARI/LEHTIKUVA
Grönlund Hynninen hävisi
Näkemiin Aallon ensiavun yöpäivystys
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta
Hallitus Aallon ensiavun yöpäivystys lähtee
Se siitä kaupungin päättäjät ja tukijat ja haukkujat- Anonyymi
Enkä ole enää missään mukana ei kiinnosta ei kuulu mulle
- Anonyymi
Kyllä vaan vahvistaa negatiivista Varkautta, oikeasti pitäskö jo sammuttaa valot tästä haisevasta kylästä???
Lähden kyllä lätkimään heti kun joku pölvästi vaan ostaisi minun asunnon, mutta kun ei mene kaupaksi!!! - Anonyymi
Aikamoinen sensuuri tällä palstalla. Sairaalapäätöstä ja sen tekijöitä ei saa arvostella, mutta kaikkea muuta mautonta skeidaa saa levittää vapaasti.
- Anonyymi
Hynnistä ei Varkauden etu kiinnosta. Haluaa kansanedustajaksi kun Eestilä joutuu jäämään pois. Mutta minä en sitä enää äänestä.
- Anonyymi
hynniäiset pois politiikasta.
- Anonyymi
kouvolassa niin suuret kuin pienet asiat ovat yhteisiä kaikille asukkaille
nyt meillä on yöpäivystys kahdella lääkärillä
ps oletteko tarkistaneet onko kiero keskusta puolue ollut siellä tekemässä pahojaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657