Palkkojen pitäisi nousta 10% vuodessa. Hinnat eivät enää tästä saisi nousta. Itsekin tienasin. palkkatuloa 3100e käteen edellisessä tilissä. Silti rahaa palanut hullun lailla, vaikka minulla ei ole velkaa yhtään ja ikää 36v. 3 lastakin on ja ok-talo. Viime tili meni 700e miinukselle. Kaikki maksaa aivan liikaa. Miksi Suomessa kaikki kallista? 20v sitten kaikki oli halpaa. Ihmisillä oli silloin paljon enemmän rahaa suhteessa nykypäivään.
Palkkojen pitää nousta.
Anonyymi-ap
2
315
Vastaukset
- Anonyymi
Millä ne ihmiset muka elää, joilla lainoja. Palkat ei kerran ilman lainojakaan riitä elämiseen. Pitäisi tienata 10te käteen kuussa. Sillä eläisi normielämää.
- Anonyymi
Lentäjät tienaa 150te-400te vuodessa. He vaativat 10% korotusta. Noissa palkoissa moinen korotus nostaa ihan sikana ostovoimaa! Ostovoima kasvaa 15-40te vuosi. Toi 40te on jo monen taviksen vuosi palkka bruttona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820