Pohjoiskymenlaaksolainen erityisajosäädös, joka on voimassa ainoastaan Kouvolan talousalueella.
"Kiertoliittymää vasemmalta lähestyvällä ajoneuvolla on etuajo-oikeus suhteessa oikealta lähestyvään ajoneuvoon.
Kiertoliittymää oikealta lähestyvä ajoneuvo kumoaa vasemmalta lähestyvän ajoneuvon väistämisvelvollisuusmerkin B5 ja muuttaa sen automaattisesti B1 etuajo-oikeutettu tie merkiksi!
Samoin oikealta kiertoliittymää lähestyvän ajoneuvon B5 väistämisvelvollisuus merkki tulkitaan B6 pakollinen pysähtyminen merkiksi.
Tästä seuraa automaattisesti myös, että vasemmalta kiertoliittymää lähestyvän ajoneuvon kuljettajaa ei koske liikennelain varovaisuus velvoite pyrkiä ehkäisemään liikenneonnettomuutta kaikin tavoin!"
Tätä ihmettä saatte halutessanne mennä reaaliaikaisesti seuraamaan esim. arkisin klo 15.30-17.00 Kymenlaaksontie, Kaitilankadun/koriansuoran ja Kuusaantien kiertoliittymiin.
Minä ensin ja sitten tulee MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ JA MINÄ!!!!
Turvallista joulua!
Poikkeus vahvistaa säännön, Kiertoliittymään saavuttaessa
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
No tämä on vain yksi esimerkki näiden kymenlaakson VATIPÄIDEN minäminä-ajattelusta!!
- Anonyymi
OSAANAJAAPISTEFI
Kouvolan taajama-alueella, sekä erityisesti ruutukaava-alueella pyrin aina ajamaan sallitun nopeuden ylärajalla.
Tällä tavoin varmistan itselleni mielenrauhan, sillä risteävältä sivutieltä liikenteeseen liittymään pyrkivä inehmon tollukka ei keskustan lyhyiden korttelivälien, oman suuren ajonopeuteni sekä näyttävän ja tyylikkä liirtoajoni vuoksi uskalla alkaa työntymään sieltä sivutieltä/pihatieltä muuta liikennettä ja erityisesti minun ajamista häiritsemään.
Olen myös ylpeä itsestäni.- Anonyymi
Muta enosa kirjota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635