Täällä toveri kehuu Jorman asuntoa

Anonyymi-ap

Eihän nyt tuollaisia asuntoja -taloja voi kehua. Maalla kuin sikalat tuota tasoa.
Siihen hyvä esimerkki: Nixon oli aikanaan Neuvotoliitoliissa vierailulla, Breznev halusi Nixonin viedä lentokone kierrokselle todistaakseen että ovat Ameriikkaa etevämpiä. Ajelivat siinä lentokoneella, ja Breznev kehui taloja joita näkyi. Nixon myönsi että edellä olette, sanoi ettei meillä ole sikaloissa televisioita, kun Tv-antennit näkyi katoilla.

27

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paloheinässä 3 h+k+s rivitaloasunnot keskimäärin 400.000,- ja Inkeroisissa omakotitalo"
      Kehuu Pankkolängvitsi Kapin asuntoa. Eikai nyt sentään tuollainen murju niin paljoa maksa.

• Anonyymi

Murju 400 000€ eikai nyt sentään !

• Anonyymi

Sikalaan vertaisin Paloheinän kehuttua rivitaloa.

• Anonyymi

Suomessa on hyvät sikalat.

• Anonyymi

• Anonyymi

Sikalaan vertaisin

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei ole riittävästi vapaata fyysistä tilaa talon ympärillä. Siis ahasta on ja se tarttuu myös ajatteluun, aina.

Ossi, vähemmän ahdas aito SOTILAS

• Kun tämä kotitaloni näkyy erästä kiinnostaneen niin, että on ottanut siitä valokuvan, sille täytyy antaa vähän täydennystä:

Talossamme on kolme asuntoa, mutta kuvasta katsoen taaimpana oleva A-asunto jää näkymättömäksi, kun se on kadun puolelta pari metriä taaempana kahta muuta asuntoa. Sillä on siis suurempi etuviha kuin kahdella muulla ja pienempi takapiha, kun se ulottuu takapuoleltakin pari metriä taaemmaksi. Tilavuudeltaan se on samansuuruinen kuin keskellä oleva minun kotini, jonka edessä tuo lipputanko seisoo. Kuvasta katsoen etumaisena oleva C-asunto on noita kahta muuta pienempi.

Kuva on otettu myöhäissyksyllä; taustalta näkyvät puut ovat jo lehdettömiä ja edustalla kadun varressa oleva pensasaita on jo leikattu talvitilaansa.

Tämä asia saanee olla nyt puoleltani loppuun käsitelty eikä minulla ole ainakaan viikonlopun aikana tänne muutakaan asiaa – jollei politiikassa tapahdu jotakin merkittävää.

• Tuossa tarkoittamassasi kerrottiin vain tämän Paloheinän tilanteesta; asuntojen keskihinnat 400 000 euroa. Kovin tämä minunkin kotini on teitä eräitä kiinnostanut. Itse selvitin sitten asiaa viestilläni, jonka päätin näin:

”Enpä siis vain minä näy olevan eräiden suuren kiinnostuksen kohteena, sellaiseksi on näköjään tullut myös tämä kotinikin. Joku on sitä valokuvannutkin, etupihan puolelta ja myös päädystä. Varmaan kohtapuolin siirryn uuteen kotiini, parin kilometrin päähän Maunulan uurnalehtoon. Kovasti jo odotan pääsyä siellä minua jo 20 vuotta odottaneen vaimoni viereen. Varmaan te minusta noin kovin kiinnostuneet sitten vierailette. Muistakaahan tuoda aina käydessänne myös kukkia!”

Koko viestin voitte lukea tästä linkistä_

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18738929./paloheinassa-3-h+k+s-rivitaloasunnot-keskimaarin-400-000--ja-inkeroisissa-omakotitalo#comment-132743002

• Anonyymi

Onko tämä asuntosi kehuja ja sinun kehuja käynyt kylässä paloheinässä ? Kun niin kirjoittelee kuin olisi käynyt. Onko ihan henkiystävä. Vaikka se KRH mies. Voisiko Pankkolängvitsi olla KRH mies ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä asuntosi kehuja ja sinun kehuja käynyt kylässä paloheinässä ? Kun niin kirjoittelee kuin olisi käynyt. Onko ihan henkiystävä. Vaikka se KRH mies. Voisiko Pankkolängvitsi olla KRH mies ?

Pankkolängvitsi KRH mies. Priimus teksin kyttääjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankkolängvitsi KRH mies. Priimus teksin kyttääjä.

Lammaspaimen.

• Anonyymi

Typeryyttäsi vain ihmetellään. Se ei ole kiinnostusta Kapi. HO HOO, HO HOO! Kysyn edelleen missä oikeissa SOTILASharjoituksissa olet aidoksi sotilaaksi harjaantunut?

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeryyttäsi vain ihmetellään. Se ei ole kiinnostusta Kapi. HO HOO, HO HOO! Kysyn edelleen missä oikeissa SOTILASharjoituksissa olet aidoksi sotilaaksi harjaantunut?

Ossi, oikea SOTILAS

Kysyn edelleen!

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn edelleen!

Ossi, oikea SOTILAS

Vastaatko?

• Anonyymi

Breznev, Nixon, Neuvostoliitto ????
      Miksi et voisi olla tällä vuosituhannella?

Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

• Anonyymi

Kapiko tällä vuosituhanella sulle. Asuntoaan toveri kehuu, kuin sikala.

• Anonyymi

Pankkomajuri ja Aisa-Ossi molemmat niin "rakastuneita" Kapiin ja niiiiiiiiin kateellisia :))))

• Anonyymi

Etkös itse ole, kun niin kehut, nyt asuntoaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös itse ole, kun niin kehut, nyt asuntoaankin.

Miksikäs kehuminen olisi muka kateellisuutta? Oletko hiukan tyhmä? Kateellinenhan sinä selvästikin olet ja se on käynyt tässä ketjussa varsin selväksi omista öyhötyksistäsi!

• Anonyymi

Ei täällä Jorman asuntoa ole kehuttu, vaan sen hintaa.

• Anonyymi

Meinaakko ettei asunnossa ole kehumista jos olet kyänyt, niin teidät.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

Neuvotoliitto tärkein.

• Anonyymi

Vammaiset täällä jutustelee?

• Anonyymi

Sikalan värikin.

• Anonyymi

Jos Kapilla sikoja onkin kepulaisena.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe