Tossa viime viikolla oli koulussa maastojuoksuu,ja juostiin 2 km... Mulla on aika huono kunto,ajaksi tuli 15.11... mutta asiaan: Eli kun oltiin sitten juostu ja pelattu tunti pesistä,ja menin pukkariin ja otin kengän pois jalasta,niin yhtäkkii polven alapuolella sisäpuolella alkoi sattuu ihan hirveesti... Mä en pystynyt liikuttaa jalkaa yhtään,etten ois pyörtynyt,sillä kipu oli niin valtava!!!
Mä sitten istahdin penkille enkä liikuttanut jalkaa n. 5 minuuttiin,sitten se alkoi helpottaa,mutta sattui silti. Koko loppupäivä meni sitten könkätessä pitkin käytävii. : ( Seuraavana päivänä se oli sit ei mitään. Mulla on joskus ennekin käynny tälleen,mutta koskaan se ei oo kestännyt koko päivää. Mä en oo kyl ottannu huomioon,että onks se aina liikuntasuorituksen jälkeen,mut???
Mikä vikana?
Jalkaan sattuu helvetisti!!!
Auts!
3
331
Vastaukset
- Anonyymi
...vittua täällä kyselet! Mee hyvä mies lääkäriin!
- tr0ll11
taatelintallaaja
- veikkaus43
Sitä varmaankin suonenvedoksikin kutsutaan.
Voi olla joskus pahakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615