Nyt ovat alueen politiikot nostamassa omia kokouspalkkioitaan oiken reilusti ja tidtenkin kaikkea muuta työhön liittyvää.
Hävetkää koko helvetin ahne porukka.
Toisilta vietiin oerinteenä omevat joulupuuro-varat, mutta oma edustajan palkka on niin pieni ettei sillä tule toimeen. Kansasta jo aika moni on työtön t. sairas t. vanhus, jonka on pakko seisoa leipä-jonossa, mutta teillä päättäjä-rosvoilla ei ole mitään moraalia kurjistaessanne tavallisten ihmisten elämää.
Tukehtukaa omiin ahneuksiinne.
Suomen kansa on tosi tyhmää sakkia.
Seisovat mieluummin leipäjonossa kuin äänestämässä omia etujaan.
Kunnanvaltuustot maksattavat kaiken olemisensa ja elämisensä verovaroin,
kan sa ei vaan y.märrä.
No, pöäseväthän ne tunnin junalla käymään Helsingin leipäjonoissa, jos omat jonot käyvät liian pitkiksi.
Ruokaa saa jonottamalla ja sitten ruokakauppaan hakemaan Orpon vapauttamaa viinaa. Eipä tarvi enää jonottaa Alkossa. Nehän joutuvat sulkemaan jo ovensa piakkoin. Tuleeha taas porukkaa työttömänksi.
HYVÄ TURKU
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuohon ole juuri poikkipuolista sanaa.
Ne ruokakaupan viinit vain ovat alkoholipitoisuudeltaan moninkertaisissa hinnoissa verrattuna halpaolueen, joten: Se piirtää, jolla on liitua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351