Eilen laitoin tänne avauksen, jonka linkissä kerrottiin: ”Paloheinän postinumeroalue 00670 on Suomen kahdeksanneksi suurituloisin: sen täysi-ikäisistä asukkaista 51,8 prosenttia kuului vuonna 2021 maan hyvätuloisimpaan viidennekseen”. Tässä se linkki:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palohein%C3%A4
Näin minä kuitenkin totesin sillä avauksellani:
”No, en kai minä voine kuulua tuohon ryhmään kun tämän vaatimattoman kotitaloni pienessä - vain 90 neliömetrin – asunnossa kahdella pienellä eläkkeellä ja vaatimattomilla sijoitustuotoillani jotenkuten kippuroin”.
Näin se on, yhyy yhyy yhyy…
Totuus kohdallani
39
323
Vastaukset
- Anonyymi
Paloheinässä asuu onnellisimmat suomalaiset. Myös Naton kannatus on Paloheinässä yli 90% ja Väyrysen kannatus alla 1%.
- Anonyymi
Ehkä liioittelet Väyrysen kannatusta.
- Anonyymi
Natoa vastusti vasemmistoliitto puoliksi. Eipä juuri muut. Jälestä sitten tuli rajalaki, joka välttämätön, sitä vastusti vihreät ja vasemsmistoliitto kaikki, ja osa demareista "kuusikko".
Aika hölmöä Natoa vastustaa näinä aikoina, kun entinen kommunisti Putin uhoaa rajan takana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä liioittelet Väyrysen kannatusta.
Ihan Ossin mieleksi, on taas niin masentunut.
- Anonyymi
Kyllä nyt taas on palstapölhöillä eli Aisa-Ossilla ja Pankkomajurilla ulisemisen aihetta. Kapi osaa lämmitellä näitä kahta tonokkia ja viedä heitä huolella kuin kuoriämpäreitä :)))
"Voima olkoon kanssasi", kynässäsi sitä ainakin yhä riittää! Hyvää joulun odotusta Kapille! - Anonyymi
Hyvää Joulun odotusta Kapille ja pidän nämä VKK tonokit lämpöisinä Inkeroisen vetoisissa tönöissään! Sinä jos joku osaa tehdä avauksen ja kestat tulilla kerrasta!
- Anonyymi
Yksi VKKlainen ja lähellä keskustaa oleva jäi urallaan ylilutiksi ja sen jälkeen ei saanut töitä. Asuu nyt hometönössä Inkeroisissa ja valittaa kovasti. Luuli jopa ryssien olevan varikkomuodostelmassa hyökkäyksessä Ukrainaan, se sortin sotilas oli.
- Anonyymi
Toinen on subventoidusta vuokraluukustaan käsin nillittävä takuueläkeläinen pankkis. Ja ihan pelkkää omaa tyhmyyttään on takuueläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen on subventoidusta vuokraluukustaan käsin nillittävä takuueläkeläinen pankkis. Ja ihan pelkkää omaa tyhmyyttään on takuueläkkeellä.
Aisa-Ossi ei saa takuueläkettä, ura meni niin pieleen ja ylilutina joutui eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisa-Ossi ei saa takuueläkettä, ura meni niin pieleen ja ylilutina joutui eläkkeelle.
Niin, sellaisia yksinkertaisuuksia nämä kaksi palstatolliskoa ovat :)
Onhan avaukselleni tullut heti kivoja viestejä, kiitos niistä! Tarkemmin puutun vain tuohon, jossa sanotaan Naton kannatuksen olevan Paloheinässä yli 90 %. Yhden näytön Naton kannattajasta sain jo Natoon liittymistä seuraavana päivänä:
Päivittäisellä kävelylenkilläni tuli vastaani tuossa lähistöllä asuva ikämies, jolle ilmoitin: ”Nyt olemme Naton turvassa, ei uskalla Venäjä enää maahamme hyökätä”. Tähän mies: ”Hyökkäis vain se ryzzä p-kele, saisi turpiinsa niin, että joutuis palauttaan meille Karjalan”.- Anonyymi
Eli Paloheinässä Naton kannatus on peräti 100%! Hyvä Paloheinä!
- Anonyymi
Se on sama Pankkolängvitsi joka sinua kehuu keskustan palstalla, joka nyt palstan aiheisiin kuuluisi. Jos se kiitoksen arvoinen se teidän kahdenvälinen asianne. Keskustalaisena kyllä arvoa annan iällesi. Vanhin sisko kuoli taannoin viikkoa vaille 9 -kymppiä. Tuossa vanha tuttu 96 v, jota käyn aina ohi kulkiessa moikkaamassa laitoksessaan, ihan kunnossa on noin suurinpiirtein. Entinen hiihtäjä, keskitason yläpuolelta. Itse yhä hiihtelen, ja panin mielihyvin merkille miten Nuuksiossa oli paljon ulkoilijoita. Näytti kuppilan pitäjä vaihtuneen -oikein kiva nainen, tuli oikein pöytään istumaan jossa praatia riitti. Oli puhetta mm ettei hinnalla pilat esim kahvikupposta, sitä me Suomalaiset aina kaivataan kun hiihtämästäkin tullaan ja pientä ns suolapalaa. Nyt näyttää jotta tämä pieni lumi lähtee ennen joulua. Joulun seutu viikkoja ikävää räntäsadetta ja vettä näytti ennuste.
Laittakaa tekin muutkin tallaista edes osa-tarinaa, kyllä teillä kuitenkin olisi omista menoista edes jotain kerrottavaa. Ulkoilu olisi tärkeää, edes jotain, sama mitä.
Sinner Paloheinään myös kuin muillekkin Joulua !
Vaikka väliin kritisoinkin, olen silti kanssanne keskustan palstalla, mielipide erot on "kultaa vain.
Meillä kyllä Vantaallakin on hiihto senssejä, mutta kun vaimokin halusi Nuuksion nähdä nyt pienessä lumessa, niin siellä viimmeksi.
Toivoiskin tälle vakio sanojalle, että kyllä minä olen minä, en kukaan muu. En tästä muutu, Espanjassakin olen käynyt, nyt ei vuosiin, kun siihen tartuit viimmeksi. Yritäppä sinäkin jokin tarina itsestäsi, ettei aina säärestä puremista.
- Anonyymi
Entiset koulukiusaajat seisovat möllinsä takana huutelemassa vanhaan malliin.
Kapi on todella ylpeä teistä.... - Anonyymi
Paloheinä on Suomen halutuimpia asuinpaikkoja. Inkeroinen ei ole.
- Anonyymi
Paloheinässä vanhatkin miehet (YK joukot) on edelleen miehiä ja ajantasalla.
Avauksellani kerroin karun totuuden tilanteestani. Odotin saavani mieltäni lämmittävää sääliä, mutta ei sitä ole tullut. Nyt itkettää, yhyy yhyy yhyy….
No, koetan kestää ja ehkä reipastun, kun lähden tässä tallustelemaan aamulenkille.- Anonyymi
Sait Pankkolängvitsiltä. Sama heppu jonka kanssa olitte niin "tiirevinä tekstiä tarkastamassa kepulasilta kirjoittajilta.. Laitettiinko sinut tosiaan maitojunalla Valiolta, kepulaisten maitotilallisten omistamalta laitokselta -osuuskuntien kautta tulee omistus.
- Anonyymi
Ainut lohtu lopun edellä on, että Paloheinässä on paljon muitakin sellaisia jotka ovat keränneet maallista omaisuutta.
Jää lomakuvia perikunnalle ja samanhenkisille kadehdittavaksi asti :))- Anonyymi
Kukahan mahtaa Paloheinän vanhusta kadehtia? HO HOO, HO HOO! Yksinäisyyttä ja kurjaa ei kukaan.
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan mahtaa Paloheinän vanhusta kadehtia? HO HOO, HO HOO! Yksinäisyyttä ja kurjaa ei kukaan.
Ossi, oikea SOTILASToistan kysymyksen. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan kysymyksen. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASKuka kadehtii ja miksi?
Onhan tälle avaukselle vielä tullut muutama viesti, mutta puutun niistä vain yhteen. Tuohon, jossa on epäilty minun joutuneen laitetuksi Valiolta pakkolähtöön, eli pois maitojunalla:
Niin ei tapahtunut, vaan talossa 18 vuotta palveltuani jäin eläkkeelle 63-vuotispäivänäni 01.07.1998. Komeat läksiäiset minulle pidettiin isännöintiini kuuluneessa Valion edustuspaikassa Näsen kartanossa Porkkalanniemellä. Puoli vuotta aikaisemmin 06.12.1997 sain Valion esityksestä Suomen Valkoisen Ruusun Ritarikunnan ritarimerkin. Olen sen kunniakirjan täälläkin joskus näyttänyt. Se on korkein saamani kunniamerkki. Sitä alemmaksi jää Suomen Leijonan ritarimerkki, joka minulle myönnettiin 04.07.1977 palvellessani Esikuntakoulussa opettajana.
Edelleen olen mukana Valioeläkeläisten toiminnoissa, kaksi kautta olin yhdistyksen hallituksessakin tämän vuosituhannen ensimmäisellä kymmenellä vuodella. Tietenkin olen edelleen mukana myös Päällystöliiton evp-yhdistyksen toiminnoissa. Olen siis tällainen kaksinkertainen evp.
Valion omistajapohjassa – sen osuusmeijereissä – on varmaan vahva kepulaisedustus. Olihan usein Valion hallintoneuvoston ja hallituksenkin johdossa jopa kepupoliitikkojakin, mutta sellaisia ei ollut koskaan valion yritysjohdossa, siis esimiehinäni. Tuskinpa kepun kannattajiakaan oli esimiehissäni, työtovereissani tai alaisissanikaan. No, en tiedä, kun ei me koskaan puhuttu puoluepolitiikasta; tärkeämpää olivat työasiat ja menestys niissä sekä Valion että oman itsensä kannalta.
Jospa viimein menisi tämä perille heikompisaattoisimmillekin, ettei minun tarvitsisi enää heitä tosiasioilla valistaa.- Anonyymi
Valion omistaa "varmaan" osuuskunnat, jotka omistaa kepulaiset maitotilalliset pääosin.
Kyllä se on Kapi ihan varmaan, älä haro vastaan ideologiasi kautta. Tiedän tämän 100 % sinua paremmin. Ei demarit Valiota omista, jos niin olet käsittänyt. Turhaa väität vastaan kun jäät hopealle kuitenkin. Ei Valion toimiva johto omista Valiota, he vain toimii renkeinä.
Jos et tiennyt -nyt tiedät, niin älä intä vastaan. Katkeraahan se on kun kepulaiset omistajina.
Kun niin näytät katkera olevan keskustalle. Jotain siellä takana ? Maitojuna ? Olet niin paljon herjannut kepua täällä, ettei oikein usko olevan Valion linjan mukaista. Valio on kepulaisten firma, ei muutu sanomisillasi. Toverit tietenkin hoilaa perässä, mutta sekään ei muuta omistusta.
Olet ollut liian vasemmistolaisnen Valion tapaisiin firmoihin, jonka olet itse paljastunut kirjoituksillasi. Yleensä ei työpaikan omistajia herjata eläkeellä. En minäkään ole heitä moittinut, painvastoin kehunut vain. Minulla kylläkin ideologia keskustassa, työssä ja toimeentulossa. Siksi tuntunutkin ihmeelliseltä kun kepu- firmassa ollut haukkuu kepua.
Kyllä kesksuta säilyy puoleukartalla, jostaolet väittänyt poistuvan, jopa -kunta ja -aluevaalissa oli suurin, miten nyt käy ? edustajien määrällä, onko samoin. Keväällä nähdään. Eduskuntavaalissa tullut notkahdus, mutta ne aina oma lajinsa. Elää, kuten hyvässä demokratiassa kuuluukin. Ei voi eduskuntavaalit ottaa vasemsmistolaisen lakkoilevan ay-liikkeen mallia, jossa vain vasemmistolaiset kelpaa ehdokkaiksi. Joissain maissa näin on, kommunistinenpuolue ainoa sallittu. Myös meidän ay-liikkeen tuki ja turva maassa Neuvostoliitossa oli. Neuvotoliitto ohjasi mm ay-liikkeen kautta, lakkoillakin, niitä vaatien.
- Anonyymi
Kapi-Korhonen on mm. Valioeläkelänen + paljon muutakin.
Tuo kaikki aiheuttaa "tuskan parahduksia" eräälle Osipovitsille.
Inkeroisissa toki harjoitellaan tässäkin annetun ohjeen mukaisest!
Ohje kuuluu näin:
Kättä lippaan ja ASENTO!
Muista virkaheitto yliluti AINA NÄIN, kun puhuttelet ylempiäsi.
Kapi on AINA Primus Inter Pares, ja KAPTEENI, MUISTAKIN SE! - Anonyymi
"Tuskinpa kepun kannattajiakaan oli esimiehissäni, työtovereissani tai alaisissanikaan."
Kapia. Sitä aitoa ja alkuperäistä. Valiosta kyse.- Anonyymi
Itsekäs tyhmyys on Kapin tavaranmerkki. HO HOO, HO HOO!
Ossi, epäitsekäs aito SOTILAS - Anonyymi
Kapihan olikin todella VALIOSOTILAS ja VALIO SOTILAS 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapihan olikin todella VALIOSOTILAS ja VALIO SOTILAS 👍
Papereissa ettei ole kenttäkelpoinen. Mitä sitten? Ei kelvannut kertausharhoituksiinkaan, itse siitäkin sepitti toisenlaisen tarinan, ei uponnut. Kyllä kykeneät aliupseerit oli haluttua kertausharjoituksiin kouluttajien apulaisiksi. SDP löysi omiaan -SDP upseeriksi kun SDP ehdokkaana kuntavaaliin.
- Anonyymi
Nyt Aisa ruikkii Kapin avaukselle. Yleensähän Aisa näkee KAPIn kaikkialla, eli sillä tuntuu olevan paha KAPI. Menisi jo lääkärin puheille, semmoiselle "päälääkärille"!
Vae victis.
Tässä sitä ollaan VKK -ehdokkaana.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159928223193970&set=pcb.10159928227118970
Kepu -palstan parasta antia on tietysti Kapi. Aina vaan ja vuodesta toiseen.
Hän aiheuttaa KAPInaa vuodesta toiseen, jo parin vuosikymmenen ajan, olipa sitten paikalla tai ei. Hänet koetetaan yleensä keksiä jopa täysin tyhjästä. Näin on käynyt eräälle pillipiiparille, joka on saanut Kapista ikuisen kutkan... KAPIN!
Aina alati altis KAPTEENIMME, se aito ja OIKEA. Primus inter pares.
Tähän ei Aisa-Ossi pystynyt IKINÄ.
Kertauksen vuoksi:
Kapi on ollut Primus Inter Pares moneen kertaan ja se nähtävästi on sinulle liikaa. Olet vain kade.
>>Kun priimus-käsite näkyy olevan sinulle outo, kerron, että sellainen on koulujensa parhailla. Minulla se oli jo aikoinaan kansakoulussa, alaluokista päästötodistukseen asti, myöhemmin sitten siellä ”rottakoulussa” - kanta-aliupseerien vuoden mittaisella peruskurssilla - myös sitten meistä toimiupseereista upseereita tekevällä luutnanttikurssilla. RUK:ssa - jonka suoritin vasta ylikersanttivaiheessani - sain tyytyä vain n. 600 miehen kiväärilinjan priimukseksi, kun siellä krh-komppaniassa oli yksi minua parempi;)):<<
Kapi onkin todellinen VALIOSOTILAS! Ei näy menneen eräälle perille tuo edellä Valiosta sanomani. Yritänpä vielä häntä valistaa.. Valiolla on pitkä historia, alkanut vuodesta 1905; luepa tästä:
https://www.valio.fi/artikkelit/valio-ajan-hermolla-jo-vuodesta-1905/
Missään kohtaa siinä ei mainita, että Valion omistajana olisi ollut Maalaisliitto, Keskustapuolue tai Suomen Keskusta.
Osuusmeijerit tietysti olivat aina ja ovat edelleen yhtiön tuotannon tuottajia, ja niiden johdossa ja omistajissa varmasti on ollut aina ja on edelleen kyseisen puolueen kannattajia. Mutta sellaisia ei tarvitse olla eikä kai ole juuri ollutkaan yhtiön kaikesta toiminnasta vastaavassa palkatussa johdossa. Palkatun johdon yläpuolella on muodollisesti yhtiön hallitus ja senkin yläpuolella hallintoneuvosto, joissa on ollut ja on kai edelleen esille otetun puolueen näkyviä jäseniäkin, mutta kyllähän yhtiötä kaikin tavoin johtaa sen toiminnasta vastuullinen palkkajohto. Siihen kuuluva
Tullessani Valion palvelukseen v. 1980 yhtiön nimi oli Valiomeijerien Keskusosuusliike. Sen johdossa oli pääjohtaja. Muutamia vuosia myöhemmin nimi muuttui, siitä tuli Valio Oy, ja johtajan nimi muuttui toimitusjohtajaksi. Heidän johdettavinaan pääkonttorissa, tutkimus- ja tuotekehityskeskuksessa, atk- ja tietojenkäsittelylaitoksessa ja eräissä pienemmissä yksiköissä oli kai enimmillään lähes tuhat henkilöä.
Kaikki nuo yksiköt kuuluivat myös isännöintiini. Mutta olin vasta kolmannen asteen johtoportaassa, esimieheni oli Valion talous- ja hallintojohtaja ja hänelläkin oli esimies, alkuaikoinani nimeltään pääjohtaja, sittemmin toimitusjohtaja. Kukaan heistä ei kuitenkaan ollut esille otetun puolueen tai minkään muunkaan puolueen jäsen tai näkyvä kannattajakaan. Heille kaikille oli tärkeintä yhtiön menestys, mikä ei kai koskaan riippunut minkään puolueen menestyksestä tai menestymättömyydestä.
Tuossa edellä sanotaan minun herjanneen täällä puheena olevaa puoluetta. Mielestäni niin en ole koskaan tehnyt, joskin olen jonkin verran kritisoinut sen eräitä tekemisiä pitkän historiansa aikana. Olen kai nykyisestäkin puolueesta käyttänyt kepu-nimeä, mutta varsinkin viimeaikoina olen täällä enemmän kiitellyt kuin moittinut puoluetta jolle toivon parasta mahdollista – varsinkin, jos se toteutuisi persujen kustannuksella😉
Ps.
Valiolla ei yhtiönä ole mitään poliittista suuntautumista, mutta vaikka sellainen olisikin, se ei minuun mitenkään vaikuttaisi. Olen henkeen ja vereen VALIOLAINEN!- Anonyymi
Huono selitys ei mene läpi. Valion omistaa maitotilalliset kts valio.fi
Siellä selvästi kirjoitttu "osuuskuntien kautta". Miksi Kapi harot vastaan, kts Valion toimintakertomus, siellä selvästi. Olet ihme sosialisti. Jos kuvttelit että demarit on maitotilallisia erehdyt pahasti. Toverit ei siihen ala, kun lakkoilu siellä mahdotonta.
Hieman hämmentää Paloheinä asema hyvätulousten kärkipäässä. Uskon kyllä tilastoja. Paloheinähän on aika vanhaa omakotitaloaluetta. Siellä ei ole sellaisia ökytaloja kuin esim. Westendissä, Marjaniemessä ja Karhusaaressa. Em. alueilla asuu tosi rikkaita. Lisäksi Paloheinä on aika etäällä Helsingin keskustasta. Toki edellä mainitukin alueet ovat kaukana sieltä. Lehtisaari ja Kuusisaari ovat lähempänä ja Eiran kaupunginosa jo hyvinkin lähellä. Merellisyys houkuttaa aina varakasta väestöä. Noilla kolmella ensin mainitsemillani alueilla asukkailla on omia purjevenelaitureitakin asuinpaikkaansa liittyen. Paloheinän arvoa voi lisätä se, että keskuspuiston ulkoilualue on vieressä ja esim. Paloheinän "hiihtokeskus" kävelymatkan päässä. Itsekin on tullut aiemmin hiihdeltyä noissa Paloheinän maisemissa paljonkin. Silloin kun vielä Helsingin seudullakin oli lumisia talvia. Toki niitä nytkin on taas on ollut ainakin viisi vuotta peräjälkeen. Lapsuudessani pääsi Pasilastakin hiihtämään kaatopaikan rinteitä myöten Maunulan majalle eli keskuspuiston alueelle.
- Anonyymi
MPP hiihti kaatopaikalla kuin kotonaan
Kyllä minuakin hieman hämmensi tilastotieto, jonka mukaan tämä Paloheinä kuuluu maamme hyvätuloisimpaan viidennekseen. Kun täällä on vielä tällainenkin, joka kahdella pienellä eläkkeellä ja vaatimattomilla sijoitustuloillan jotenkuten kippuroi.
Paloheinä oli tosiaan aikoinaan omakotialuetta, kunnes tämä parin neliökilometrin alue Tuomarinkylän kartanon laidunmaista lohkaistiin pakolla rintamiestalojen tonttimaiksi. Sitten niitä rintamamiestaloja syntyi suurille tonteilleen, joilla oli puutarhat ja kasvimaat, jopa perunamaatkin. Vuosikymmenten myötä ne rintamamiestalojen tontit ovat täyttyneet monilla lisätaloilla; kuten myös tämä asuintaloni tontti, jolla oli aikoinaan vain se yksi rintamamiestalo ja nyt sitä ei enää ole, mutta tontilla on kolme muuta taloa, joissa on yhteensä kahdeksan asuntoa.
En kylläkään ihmettele Paloheinän nousua tähän asemaan. Noin 80 vuotta olen asunut Helsingissä, monillakin alueilla, mutta kyllä tämä Paloheinä on ollut ja on miellyttävin ja on sitä edelleen tällaiselle vanhuksellekin.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kyllä minuakin hieman hämmensi tilastotieto, jonka mukaan tämä Paloheinä kuuluu maamme hyvätuloisimpaan viidennekseen. Kun täällä on vielä tällainenkin, joka kahdella pienellä eläkkeellä ja vaatimattomilla sijoitustuloillan jotenkuten kippuroi.
Paloheinä oli tosiaan aikoinaan omakotialuetta, kunnes tämä parin neliökilometrin alue Tuomarinkylän kartanon laidunmaista lohkaistiin pakolla rintamiestalojen tonttimaiksi. Sitten niitä rintamamiestaloja syntyi suurille tonteilleen, joilla oli puutarhat ja kasvimaat, jopa perunamaatkin. Vuosikymmenten myötä ne rintamamiestalojen tontit ovat täyttyneet monilla lisätaloilla; kuten myös tämä asuintaloni tontti, jolla oli aikoinaan vain se yksi rintamamiestalo ja nyt sitä ei enää ole, mutta tontilla on kolme muuta taloa, joissa on yhteensä kahdeksan asuntoa.
En kylläkään ihmettele Paloheinän nousua tähän asemaan. Noin 80 vuotta olen asunut Helsingissä, monillakin alueilla, mutta kyllä tämä Paloheinä on ollut ja on miellyttävin ja on sitä edelleen tällaiselle vanhuksellekin.Sanon edellä: "Paloheinä oli tosiaan aikoinaan omakotialuetta, kunnes tämä parin neliökilometrin alue Tuomarinkylän kartanon laidunmaista lohkaistiin pakolla rintamiestalojen tonttimaiksi".
Korjaus siihen. Paloheinä oli aikoinaan Tuomarinkylän kartanon laidunmaita, kunnes siitä sodan jälkeen lohkaistiin parin neliökilometrin alue rintamamiesten omakotitonttien tonttimaiksi.
- Anonyymi
Kapi osaa de facton!
- Anonyymi
Kapteenin ja Valion Isännöijän eläkkeellä on kiva köllötellä Paloheinän hienoissa puitteissa.
- Anonyymi
De facto Kapi, de facto!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144