Purran Persuteltalla Iisalmen torilla oli oikea yleisömenestys. Sankoin joukoin Iisalmelaiset tulivat tapaamaan ihailemaansa persujohtajaa. Hieno oli tapahtuma .
Purran torikokous
18
370
Vastaukset
- Anonyymi
Tännäänkö kävi Iisalamen torilla?
- Anonyymi
Oliko kaikki Iisalmen persuvaltuutetut paikalla?
- Anonyymi
Eivät olleet. Yksi valtuutettu oli saanut lahjaksi vannehameen.
- Anonyymi
Purra on ihku♥️
- Anonyymi
Purrahan sanoi kaikille kyselijöille nekatiivisesti takaisin, ei juurikaan sovittelevia
sanoja. Toivottavasti kuntavaaleissa persut saavat rökäletappion. - Anonyymi
Persut pettä aina. Sanoin jo 2011!
- Anonyymi
Purran ihalijoita taisi olla vajaa neljäkymmentä henkilöä,.
- Anonyymi
hyvät oli makkarat ja puuro.
- Anonyymi
Kyllä oli hieno ja lämminhenkinen tapahtuma persujen teltassa. Ministeri Purra ei saksinut makkaroita ja puolittanut puuroa ja hymy oli yhtä ystävällinen kuin Eduskunnan kyselytunnilla, opposition arvostelessa hallituksen leikkauksia jotka kohdistuvat juuri köyhiin ihmisiin.
- Anonyymi
Jakoiko Purra ilmaisia bensakanistereita?
- Anonyymi
Leikkuulautaansa esitteli.
- Anonyymi
Purra vaikka vie minulta leivän kädestä niin hän on ihku♥️
- Anonyymi
Ei tarttekaan sun leipää purra 🍞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarttekaan sun leipää purra 🍞
Ei minulla enää hampaitakaan millä purra 👴🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla enää hampaitakaan millä purra 👴🏼
….hohtimilla irroitin viimeisen kun jono on pitkä hammashoitolaan ja yksityinen on kallis, bjarne senttäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
….hohtimilla irroitin viimeisen kun jono on pitkä hammashoitolaan ja yksityinen on kallis, bjarne senttäs.
Köyhät joutuu tyytymään hohtimiin.
- Anonyymi
Fat Darran ja Natsisima rasvarin kokouksissa ei ois ollu ketään. Tai järvipoiju lindtmannin tai kumitissitytin.
- Anonyymi
Reijonren ja Antikainen eivät jaksaneet Iisalmen torille pj:tä moikkaamaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657