Kenen edustajan avustaja on kyseessä?
Maahanmuuttoviraston virkamies sai kirjallisen huomautuksen – apulaisoikeusasiamies haluaa lakiin täsmennyksiä
Apulaisoikeusasiamiehen pyynnön taustalla on Maahanmuuttoviraston virkamiehen saama kirjallinen huomautus ja virkamiehen siitä tekemä kantelu.
Maahanmuuttovirasto antoi virkamiehelle kirjallisen huomautuksen hänen toiminnastaan virkavapautensa aikana. Virkamies oli virkavapaansa aikana muun muassa toiminut kansanedustajan avustajana ja ollut aktiivinen sosiaalisessa mediassa.
Virkamies oli sosiaalisessa mediassa käyttäytynyt loukkaavasti ja käyttänyt rasistista kieltä.
Maahanmuuttovirasto katsoi, että kantelijan toiminta sosiaalisessa mediassa vaaransi luottamuksen virkamiehen puolueettomuuteen ja oli vastoin viraston arvoja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010911761.html
Kenen kansanedustajan avustaja?
Anonyymi-ap
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408