Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?
Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.
Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html
Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille
23
602
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä sitä on Essayahinkin äänestäjille miettimistä.
- Anonyymi
Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.
Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.
Kyllä se kansa tuomionsa antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kansa tuomionsa antaa.
Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä +13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä 13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.
Korkeintaan kepusta persuihin niinkuin Aittakumpu teki.
- Anonyymi
Palestiinalaisten murhaamista kannattavat Essaija ja Östman. On siinä KRISTILLISDEMOKRAATIT 🤮🤮🤮🤮🤮.
Israelilla on oikeus puolustautua, mutta järjestelmällinen Palestiinalaisten murhaaminen amerikkalaisten tuella on SOTARIKOS VAILLA VERTAA.
- Anonyymi
Tämän hallituksen politiikka on kylmää, kovaa ja itsekästä. Siihen eivät Jeesuksen opit mahdu.
- Anonyymi
Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.
Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!
Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.
Siinä oli Kepulaisen aamunavaus. Otahan aamulääkkeesi ja mene lepäämään, jaksat sitten iltasadun kertoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekäs unohdit sen titansaunan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoima tuo kylälle elinvoimaa..millä nämä vastustajat oikein meinaavat tämän tulevaisuudessa korvaavan sähkön korvata. Nyt höyryyvät ihan joutavaa😂. Ovat kyllä pihalla kuin lumiukot.Äänten kalastelua turhilla lupauksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se varmaan valmistuu tässä ennen kesää että Laivurissa kävijät pääsevät siellä nauttimaan omanlaista elämää yökaudet. Onhan siinä seurakuntatalo josta saa aamulla apua henkisiin ja ruumiillisiin ongelmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoima tuo kylälle elinvoimaa..millä nämä vastustajat oikein meinaavat tämän tulevaisuudessa korvaavan sähkön korvata. Nyt höyryyvät ihan joutavaa😂. Ovat kyllä pihalla kuin lumiukot.Äänten kalastelua turhilla lupauksilla.
Jouko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko?
Taisi osua ja upota. Humpuuki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi lumiukko sulaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko?
ja kosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kosti
Vai oliko, että jouko kosti?
- Anonyymi
”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
MIkä jae Raamatussa tämä on ?- Anonyymi
Olisit mennyt Suojalaan. Siellä oli keittoa tarjolla ja sanan rieskaa tarjolla.
- Anonyymi
Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko.
Taidat olla tyhmä :)
Kristus ei luonut politiikaa,ei kirkkoa ,nin mitä sinä kerrot ?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995