Järviradiossa lukee uutiset tekoäly

Anonyymi-ap

Oltiin käymässä vimpelissä ja siitä möksälle vetomarketin kautta. Autossa kuunneltiin Järviradiota.

Jumalauta siellä tekoäly lukee uutisia! Tähän on Järviradiossa menty. Se oli koomista kuunneltavaa, ehkä ajatellaan, että alajärvelääset on jokatapauksessa niin tyhmiä, että heille riittää tekoäly? 😆🤣

Vaihdoimme BMW i5m autossa suoratoistolle Tidaliin ja nauroimme, ei hyvää päivää kun te alajärvelääseet ootta juntteja 😀😀🎅

13

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä muuta odotit, älyä alajärvellä?

• Anonyymi

Äly on täällä korvattu nykyään petosjytkytyksellä. ja persuilupropagandalla.

• Anonyymi

Tietääkin sitten hakata pesismailalla pellit ruttuun ja ikkunat paskaksi seuraavalla kerralla, kun eksytte sivistyksen pariin. Ovat luvanneet ihan kipakkaa pakkasta.

• Anonyymi

Sitten heräsit uneksimasta ja rassasit rätisevästä radiosta , ruosteisessa opelissas kanavaa kohdalleen. Menit Vetohallista hakee halvinta kaljaa ja menit itäkylään sen kittaamaan.

• Anonyymi

Koko itäkylä huutaa tyhjyyttä,ei siellä oo muuta tekemistä kun kaljan kittaamista,ei ole kauppoja kouluja ei uimahallia ei yhtään mitään,taida olla kun yks kuntosali ja sielläkään ei kävijöitä,mullikoittenkaa saatte viettä elämänne.

• Anonyymi

Asutaan täällä itäkylässä ,ja haetaan taas sitä halpaa kaljaa vetohallista viikonlopuksi,just avasin tölökin ja rupesin taas naukkailemaan ja makkaraa kylkijäisiksi ai että on hyvää.

• Anonyymi

Muuta pois jo sieltä itäkylästä siellä kukaan viisas asu ,täällä kauhavalla näet kunnon elämää.

• Anonyymi

Kuuluko Vimpelissä radio? Tv ei ainakaan näy

• Anonyymi

Oho järviradiossa käytetään tekoälyä kertomaan sääennuste kuten kaikilla MUILLAKIN radioasemilla. Mikä vitun juntti siellä taas yrittää kirjotella mukamas viisaita suoli24 palstalle 😂

• Anonyymi

Hyvä pointti. Näkyy olevan kateellisia, kun Järviradiosta tulee valtakunnan merkittävin kanava. Miksi ette kannusta Suomen merkittävintä radioasemaa, joka itse hankkii rahoituksensa???????
        Kunnioitan tällaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti. Näkyy olevan kateellisia, kun Järviradiosta tulee valtakunnan merkittävin kanava. Miksi ette kannusta Suomen merkittävintä radioasemaa, joka itse hankkii rahoituksensa???????
        Kunnioitan tällaista!

Vipeltäjiä vaan ahdistaa kateellisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vipeltäjiä vaan ahdistaa kateellisuus

vimpeläiset aina purkamassa tunteitaan täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vimpeläiset aina purkamassa tunteitaan täällä

Yrittävät päästä valtatiellä olevasta liikenneympyrästä tänne sivistyksen pariin. Vipeltäjien huvipuisto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60