Kuka on maksaja ja miksi?
https://yle.fi/a/74-20132649
Uskomaton juttu
8
308
Vastaukset
- Anonyymi
Yksittäinen palonsammuttaja on tehnyt 400 000 euron edestä ilmaista työtä, kuinka pientä palkkaa palo- ja pelastuslaitos on työntekijöilleen maksanut?
Itse tein pienessä rakennusfirmassa töitä kuin hullu 16 vuotta ja sain työpäivästä palkkaa 100 euroa!
Nyt saan eläkettä reilun 1000 euroa kuukaudessa. - Anonyymi
Millon yhteiskunta aloittaa korvausten maksamisen meille maa- ja metsätalouden harjoittamisesta elantonsa saaneille jotka 90-luvulla alkaneissa puhdistuksissa ajettiin tiloiltaan halvaksi aputyövoimaksi kylmille holveille ja kortistoon?
- Anonyymi
Yksi pieni pommi suuruuden hullujen robottinavetan tai supermullilan katosta läpi niin ruuantuotanto pysähähtyi siihen.
- Anonyymi
Kun olin mukana tuota hulluutta rakentamassa niin marraskuisena aamuna oranssina hehkuvan taivaanrannan suunnasta tuli kaksi hävittäjää.
Oltiin suuruudenhullulan katolla kun hävittäjät tekivät kaksi hyökkäystä ja lentäjät heilauttivat koneiden siivillä hyvästit pois lentäessään. - Anonyymi
Hyvä että työmiehet saavat ansionsa takaisin.
- Anonyymi
Rahaa on! T. SDP
- Anonyymi
Parhaimalla on korvaukset kuin tällä kuuluisalla Anneli Aalla.
- Anonyymi
Mitä Persut on taas tehneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667