Kun iltaripulilehdet uutisoivat "Kuljettaja ajoi kuorma-autolla ihmisen yli" tiedämme että kyseessä on Suomalaismies.
Nyt iltaripulissa lukee : "AUTO ajoi väkijoukkoon saksassa"
Veikkauksia onko kuljettaja ns rauhanuskovainen, vai vaan joku paikallinen horst?
Autolla ihmisten yli ajelu
8
280
Vastaukset
- Anonyymi
Saudi oli.siksi auto ajoi väkijoukkoon eikä kuljettaja.
- Anonyymi
Kuljettaja on saudinarkomaani, mutta siitä huolimatta hän vastustaa rauhanuskontoa:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/95767a7c-53fe-4c70-9c76-4cebbbdcbef9
Tutkitusti bemarikuskeilla kaasujalka vipattaa mihin sattuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljettaja on saudinarkomaani, mutta siitä huolimatta hän vastustaa rauhanuskontoa:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/95767a7c-53fe-4c70-9c76-4cebbbdcbef9
Tutkitusti bemarikuskeilla kaasujalka vipattaa mihin sattuu.Se on hienoa että hän osoittaa vastustavansa rauhanuskontoa, ajamalla autolla kristittyjen juhlassa kristittyjen yli, tappaen pikkulapsia ja vammauttaen kymmeniä.Hyvin vastustettu.
- Anonyymi
Miten liittyy Poriin?Onko satutätejä kukkahattu päässä.
- Anonyymi
En mää tierä mutta jos joku kysyy niin mun mielestä olisi mukavampi tulla yliajetuksi kantasuomalaisen toimesta kuin jonkun oudon ulkomaalaisen. Heimoveljet lasken myös oudoiksi ulkomaaperäisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää tierä mutta jos joku kysyy niin mun mielestä olisi mukavampi tulla yliajetuksi kantasuomalaisen toimesta kuin jonkun oudon ulkomaalaisen. Heimoveljet lasken myös oudoiksi ulkomaaperäisiksi.
Kyllä niitä on kaikenlaisia niin ihan kantasuomalaisissa ja porilaisissakin, kuten myös ihan vaikka mistä kotoisin olevissa. Ihan yönmustissa ja siten vähän hämärämmissä, viittaan välimeren seuduilla syntyneisiin tai sieltä periytyviin.
Vasemmistovihreillä on erilainen käsitys asiasta?
Erittäin raskasta on minulle kuulla nykyisin mediasta siellä puhuvien murretta! Ts. st ja d puuttuvat (muka) kirjakieltä puhuvien ja nykyisin erittäin usein (muka) asintuntijoiden puheesta ja nämä nykytoimittajat eivät niitä koskaan ole oppineetkaan! Surullista!
- Anonyymi
Yliajelija kertoi kirjoittelussaan saksan jahtaavan saudi pakolais naisia ympäri maailmaa haluten tuhota heidän elämänsä.
Hänen kotikylänsä tulisi laittaa kondikseen ohjuksilla jotta tällainen skeida loppuu. - Anonyymi
Äärioikeistolainen huumepöllö ajoi ihmisten yli tahallaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667