Kissat osoittavat kiintymystä monin eri tavoin
1. Se puskee päätään sinua vasten
2. Se heiluttelee häntää iloisesti
3. Se makoilee selällään
4. Se kehrää saadessaan hellyyttä
5. Se "jokeltelee" sinulle
6. Se tuo sinulle ”lahjoja”
7. Se näykkii sinua
8. Se seuraa sinua taukoamatta
9. Se nuolee hiuksiasi
10. Se möyhii tassuillaan
11. Intensiivinen tuijotus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-merkeista-tiedat-etta-kissasi-rakastaa-sinua/7440252
Näistä merkeistä tiedät, että kissa rakastaa sinua
42
838
Vastaukset
- Anonyymi
🐈⬛
- Anonyymi
🧶 lankakerä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧶 lankakerä
🐱💗💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐱💗💓
😻🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😻🫶
🎄🐱🧶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎄🐱🧶
🐾🐈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐾🐈
❣️🐈⬛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❣️🐈⬛
..,,,
- Anonyymi
Kissan häntä kertoo paljolti, millaisella tuulella kisu on. Verkkaisesti häntäänsä heilutteleva ja omistajansa jaloissa pyörivä kissa on onnellinen. Se osoittaa hännällään luottavansa omistajaansa ja olevansa mielissään tämän läsnäolosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissan häntä kertoo paljolti, millaisella tuulella kisu on. Verkkaisesti häntäänsä heilutteleva ja omistajansa jaloissa pyörivä kissa on onnellinen. Se osoittaa hännällään luottavansa omistajaansa ja olevansa mielissään tämän läsnäolosta.
Jos kissa kietoo häntänsä esimerkiksi omistajansa käden ympärille, kissa haluaa osoittaa kiintymystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kissa kietoo häntänsä esimerkiksi omistajansa käden ympärille, kissa haluaa osoittaa kiintymystä.
Näykkiminen. Kissat antavat viattoman pikkupuraisun niille, joista oikeasti välittävät.
Jos siis kissa pitää sinua purulelunaan, ei syytä huoleen: olet vain sen paras kaveri.
- Anonyymi
Miten saataisiin kissaihmisille muutakin elämää kuin kirjoitella kissoista joka paikkaan.
- Anonyymi
Tämä on kissa-aiheinen palsta. Jos et halua lukea kissoista, niin valitse valikosta joku muu aihe alue.
Jos löydät kissajuttuja muualta sivustoilta, niin luultavasti kyseessä ei ole ”kissaihminen” vaan joku joka haluaa lietsoa kissavihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kissa-aiheinen palsta. Jos et halua lukea kissoista, niin valitse valikosta joku muu aihe alue.
Jos löydät kissajuttuja muualta sivustoilta, niin luultavasti kyseessä ei ole ”kissaihminen” vaan joku joka haluaa lietsoa kissavihaa.Tässä palstaosiossa on myös noita kissavihaajia. Todennäköisesti koiranomistajia. Pitäisköhän tässä sitten itse mennä tuonne koirapalstalle. 🤔
- Anonyymi
Miten saataisiin sinulle muuta elämää kuin vinoilla kissapalstalaisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä palstaosiossa on myös noita kissavihaajia. Todennäköisesti koiranomistajia. Pitäisköhän tässä sitten itse mennä tuonne koirapalstalle. 🤔
Kissavihaaja on todennäköisesti koirafani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissavihaaja on todennäköisesti koirafani
Koiran omistajat on monesti narsistisia. Koiraa voi käskyttää ja se palvoo omistajaansa.
- Anonyymi
💗💗💗
- Anonyymi
Mii
- Anonyymi
Hauska aloitus. Hännän heilutus tietyllä tapaa kissalla merkkaa joskus myös vihastumista ja turhautumista. Kissa kyllä ilmaisee kiintymyksensä aika selvästi tai sanotaanko paremminkin luottamuksen.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kissan hännän pää voi kiemurrella ja kietoutua omistajan jalan ympärille, kun kissa on iloinen kohtaamisesta
- Anonyymi
Hännän huiskinta voi olla myös uteliaisuutta ja innostusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissan hännän pää voi kiemurrella ja kietoutua omistajan jalan ympärille, kun kissa on iloinen kohtaamisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissan häntä ei valehtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissan häntä kertoo kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
cat's tail doesn't lie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
cat's tail doesn't lie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissan häntä kertoo kaiken
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
hännästä näkee monta asiaa
- Anonyymi
Puskeminen on kissojen tapa viestiä kiintymyksestään muille. Kun teet samoin kissallesi, se tunnistaa sinut ystäväkseen
- Anonyymi
Miu
- Anonyymi
Meow
- Anonyymi
Pur
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pur
♥️
- Anonyymi
- Anonyymi
Heräsin aamulla siihen että kissani leipoi minua. Hän on aina käden ulottuvilla ja seuraa joka paikkaan.
- Anonyymi
hyvin on
- Anonyymi
Selvät merkit
- Anonyymi
Jos kissa makoilee tai istuu tyytyväisenä ja katsoo omistajaansa silmät vilkkuen, kyse on rakkaudesta. Kun kissa sulkee hiljaa silmänsä – mutta samalla seuraten omistajansa tekemisiä – kissalla on kaikki hyvin ja se kokee olonsa mieleiseksi ja turvalliseksi.
- Anonyymi
Jos kissa kellahtaa selälleen maahan ja näyttää pörröisen vatsakumpunsa omistajalle, se on merkki luottamuksesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 521865
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339