Nyt koko perce on hirvittävän kipeä ja punainen. Olen joutunut pitämään kylmäpakkausta siinä kun ei pysty edes istumaan kun koko percettä särkee niin paljon. Hävettää mennä lääkäriin tämän perceen kanssa.
Myin percettäni kahta pirkkaolutta vastaan
Anonyymi-ap
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen lääkärissäkäynti hävettää ymmärrettävästi. Minua pyydettiin poistamaan housut vastaanotolla ja pyllistämään. Lääkäri tuli viereeni ja otti selfien itsestään ja minun venytetydtä pyllynreijästä, tunki bentsot kouraan ja potki ulos. Myöhemmin kuulin että henkilökunnan pikkujouluissa kuva oli voittanut vuoden sontaseppo- äänestyksen mikä toi lääkärille Meksikomatkan.
Asd- Anonyymi
Win-win kaikki voitti. Sinä sait bentsoja ja lääkäri lomamatkan.
- Anonyymi
oikein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635