Etsiskö joku mulle sen positiivisten viestien ketjun, joka oli täällä aikaisemmin. En löytänyt sitä haeskelusta huolimatta, ei hakutoiminnalla, eikä hakukoneellakaan. Varmaan se jossain tuolla 30:n sivun seassa on.
Etsiskö joku mulle sen positiivisten viestien ketjun
Anonyymi-ap
4
250
Vastaukset
- Anonyymi
Katsopas tuo Kauhavan ketju, niin huomaat olevasi Seinäjokisena puoli onnelinen.
- Anonyymi
Juu, Seinäjokelaisilla on niin pahjoja mielenterveydellisiä ongelmia, että purkavat pahaa oloaan haukkumalla ja maalittamalla suomi24 palstalla ihmisiä!
- Anonyymi
Valitettavasti Seinäjoelle ajautuu kaikki maakunnan maalittajat!
- Anonyymi
Ne viestiketjut tietysti ovat positiivisiakin, joissa on mukana viestejä, joilla valitusaihetta voisi korjata. Muutoin ei mikään muuksi muutu, jos korjausliikkeitä ei teherä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635