Jotenkin alan olla täynnä tuota Dannysta uutisointia. Danny sitä ja tätä.
Danny menee leikkaukseen.
No Danny ei menekään leikkaukseen.
Danny odottaa leikkausta mutta veriarvot sekaisin.
Nyt Danny taas on menossa leikkaukseen.
Nyt on aika yksityissairaalaan, nyt se leikkaus on edessä...tai sitten ei.
Ehtiihän sen vielä uutisoida siirtyneeksi, vuodenvaihteeseen on vielä aikaa.
Tämä on kyllä journalismin mestarityötä pakko sanoa. Mistä tuollaisia kiiltokuvankeräilijöitä on löydetty ja valittu journalistiksi, lapsellista paskaahan tuo on.
Olen kypsä.
Danny taas
28
273
Vastaukset
- Anonyymi
Okei. Miten Danny liittyy Poriin?
- Anonyymi
Rauma ja Pori menee sekaisin taitaa olla kiire näpytellä yötäpäivää alkaa näppylät ja otsikot mennä pukki tarkastelee aikuisten tekstejä taitaa lahjat mennä lapsille.
- Anonyymi
Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.
Iso vale 80 v sitten mittää Pormestarinluotoa ollut Lipsasen kauppahuoneen yläkerrassa oven vieressä kylttikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso vale 80 v sitten mittää Pormestarinluotoa ollut Lipsasen kauppahuoneen yläkerrassa oven vieressä kylttikin.
Däni keräsi postimerkkejä ja korjasi polkupyöriä silloin.
- Anonyymi
No mietipä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut däni porkassa edes koskaan asua saati olla kotoisin.
Muistaakseni dänin äiti asui joskus Luodontiellä. Santalatkin siinä joskus asui samassa omakotitalossa.
- Anonyymi
Helmi saa hoitotukea Dannysta kuulemma.
- Anonyymi
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se halluu. Se halluu, et Helmi hoitaa ja kylvettää miehensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh. Aiheena ei kaiketi ole Dannyn leikkaus, vaan nämä lehtien toimittajat, jotka sahaa tätä leikkausasiaa edestakaisin.
Juupas eipäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.
Danny muistuttaa meitä elämästä ja kuolemasta, nuoren naisensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Danny muistuttaa meitä elämästä ja kuolemasta, nuoren naisensa kanssa.
Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on aika ihmeellistä se, että idiootit demarit vihreät tai vasemmisto jaksaa tuota jauhaa!!!???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketieteellinen perustehan tuoKIN sokeriarvo on, mutta voi syitä olla monia muitakin siihen, että miksi leikkaus siirtyy.
Onko sinulla sokeriarvot estäneet leikkauksen?
Eikä ole lainkaan ihmeellistä, että ihminen ei ole aina leikkauskunnossa?
Minulta tilapäinen/määräaikainen verenohennuslääkkeen käyttö siirsi leikkauksen.
En toki tiedä, kun se ei minulle selvinnyt, oliko se sokeriarvo esteenä. Jos oli, perun puheeni. Tai voihan sekin olla omasta toiminnasta riippumatonta, sokeritaudin puhkeaminen`? Onhan hänellä jo ikää. - Anonyymi
Taitaa Helmi saada vähän jotain muutakin ;)
- Anonyymi
syö myrkyt jouluna
- Anonyymi
Kinkkua, kinkkua jouluna syödään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkkua, kinkkua jouluna syödään.
Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.
"Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.Juu täytyy ottaa rauhallisesti. Ei vanhan miehen pumppu kestä sellaista rasitusta. Nuoren se kesti, mut vanhana tullee kaiken maailman flimmereitä sun muita tulppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjalanpaisti on Itä-suomalainen jouluperinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.En ketään hänen valinnoistaan moiti, mutta vanhana miehenä en oikein kaikkea käsitä..
Tuostakaan Helmin ja Dannyn suhteesta en tiedä mitään, silti en nyt pidä sitä omituisena, vaikka iselleni ei tulisi mieleenkään .... tai no, en ole varma, jos tilaisuus ja mahdollisuus tulisi.
Ei ole tullut ajateltua, tai jotenkin ehkä luonto estänyt ajattelemastakaan. Ehkä siksi, kun ei olisi mitään mahdollisuuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ketään hänen valinnoistaan moiti, mutta vanhana miehenä en oikein kaikkea käsitä..
Tuostakaan Helmin ja Dannyn suhteesta en tiedä mitään, silti en nyt pidä sitä omituisena, vaikka iselleni ei tulisi mieleenkään .... tai no, en ole varma, jos tilaisuus ja mahdollisuus tulisi.
Ei ole tullut ajateltua, tai jotenkin ehkä luonto estänyt ajattelemastakaan. Ehkä siksi, kun ei olisi mitään mahdollisuuksia?Kova duunari ei ajattele se panee vaan.
- Anonyymi
Minä olen vahja äijä ja uneksin nuoresta flikasta. Olis ollut monesti mahdollisuus saada nuorta neitosta, mutta kun noi wermeet ei toimi millään, ei niin millään.
Lerppu on ja pysyy.- Anonyymi
Jos on nainen kohdillaan, niin luulisi toimivan vehkeet.
- Anonyymi
Ja minä olen täynnä Katri-Helenan ensi vuoden lopettajaisia. Elokuussa (Huom elokuussa) konsertti. Ja nyt jo toimittajat vouhottaa. On meitä muitakin eläkeläisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647