Kuinka kiertää ulosottovelkoja? Vinkkejä tarvitaan ja kaverin puolesta kyselen.
Ulosottorekisteri
5
815
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeaa se on sen jälkeen kun "Lex Sundqvist" tuli voimaan. Entä jos palkkatulot ei menisikään pankin tilille vaan kryptojen maksuvälittäjän tilille, esim. Coinmotion tai NorthCrypto? Se ei siis olisi palkkatuloa vaan työnantajan tekemä sijoitus cryptoihin, tilille, joiden varoja kaverisi hallinnoi. Tilin voisi avata myös brittiläiseen Revolut pankkiin, jonne rahat menisi ulkomaanmaksuina.
- Anonyymi
Tili Revolut -pankissa sisältää fyysisen tai virtuaalisen maksukortin, joka toimii Suomen lisäksi monessa muussakin maassa ja valuuttojen vaihdot ovat ilmaisia. Ilmaisia nostoja voi tehdä muistaakseni 200-300 eurolla kuukaudessa, minkä jälkeen niistä joutuu maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tili Revolut -pankissa sisältää fyysisen tai virtuaalisen maksukortin, joka toimii Suomen lisäksi monessa muussakin maassa ja valuuttojen vaihdot ovat ilmaisia. Ilmaisia nostoja voi tehdä muistaakseni 200-300 eurolla kuukaudessa, minkä jälkeen niistä joutuu maksamaan.
Eli ojasta allikkoon. Ulosotto ekat kasvaa vaan korkoa yhä enemmän kun vetkuttelee niiden maksua.
- Anonyymi
Onpa läpinäkyvää mainostamista. Itse vastaillaan omaan viestiketjuun. Tietty näitä asioita juuri puolen öin aikaan mietitään kaverin puolesta.
- Anonyymi
Yllytät palstalaisia rikokseen? Toinen vaihtoehto: maksat laskut ajallaan. Tai pyydät maksuaikaa ja maksusuunnitelman heiltä, joille olet velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657