Itse arvelen että tuloverossa on keskimäärin vielä 3 %-yksikön vara, mutta tuotteiden ja palveluiden verotuksessa on vara vielä 10 %-yksikön kiristämisen vara.
Tilanne on se, että poliitikkojen on helpompi kiristää veroja, kuin leikata yhteiskunnan kuluista. Suomesta tullenee maailman ankararin verottaja kokonaisveroasteeltaan. Kärkeä hätyytellään jo nyt, mutta piikkipaikalle on vielä jonkin matkaa.
Maahanmuutto, jonka piti olla siunauksellista taloudelle ja yhteiskunnalle, upotti Suomen. Maahanmuutto sinänsä ei olisi ongelma, vaan maahanmuuttajille maksettavat avokätiset tuet, jotka luovat maailman syvimmän kannustinloukun. Elinkustannukset ja verojen määrä nousevat vuosi vuodelta, samoin kuin sosiaalituet. Palkan ostovoima alkaa olla samaa tasoa kuin kehitysmaissa.
Paljonko suomalaisten veroissa vielä on kiristämisen varaa?
Anonyymi-ap
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikutusta, Harmaa talous kunniaan!!
- Anonyymi
Mitkä helvetin " maahanmuuttajille maksettavat avokätiset tuet". Lue persu tästä https://stm.fi/maahanmuuttajien-hyvinvointi äläkä yritä hämätä sillä teikäläisten tavallisella disinformaatiolla. Ymmärrätkö tollo edes maahanmuuttajan ja pakolaisen statuksen eroa, vai luetko heidät samaan ryhmään. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351