Paljonko teille jää

Anonyymi-ap

Paljonko teille jää kulujen jälkeen kuukaudessa rahaa säästöön? Mihin laitatte sen rahan?

16

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miinusta tulee joka kuu 500e. Perintä turhaa. Varattomaksi aina todettu ja sama jatkuu jo viidettä toista vuotta😂😂

• Anonyymi

Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa sitä. Paljonko jää kuussa rahaa sukanvarteen

• Anonyymi

Paljonko!!!!!?

• Anonyymi

NO PALJONKO!!??

• Anonyymi

No halloo, halloo!!!

• Anonyymi

Mä saan eläkettä melkein puhtaana 3000 ekua. Kuussa jää kaikkien pakollisten menojen jälkeen rahaa käytettäväksi noin 600-800 euroa.

• Anonyymi

Ekua ei ole enää olemassa.

• Anonyymi

Pari tonttua. Osakkeisiin tuhlaan.

• Anonyymi

Neljätoistatuhatta verojen jälkeen. Jakelen niitä lauantaiaamuisin kauppatorilla kun pankin tili on jo täynnä.
      Pankki ilmoitti että tili on jopa ylitetty.

• Anonyymi

Sijoitus alalla 28v. Säästöön jää aina 2000-3000e kk

• Anonyymi

Käteen saan 7000e kk

• Anonyymi

Sijoitusalalla hurja likaa. Entinen jalkapalloilija lopetti uransa nelikymppisenä. Opiskeli yliopisto tutkinnon. Nyt ollut vasta muutaman vuoden asiakkuusjohtajana Raumalla jossain pankissa. Tienaa joku 120te vuosi.

• Anonyymi

Tuotako kysyttiin?

No ei kovin moni muukaan osannut vastata.

Minulla jää keskinäärin ehkä noin 900 €. Pankkkitilille siitä jää joku osa (n.40%) ja muuu menee turhuuteen, kaikenlaiseen tavallaan ylimääräiseen kulutukseen.

Ei paljon pankkiin kerry sijoitettavaksi, mutta olen ilmeisesti hyväosainen joihinkin verrattuja, mutta köyhä luuseri joihinkin verrattuna.

• Anonyymi

Asun Dubaissa. Tienaan 2 me kuussa. Siellä verotus 0%. Käteen jää 1.6me kuussa.

• Anonyymi

Kuka tällaista tietoa haluaa? Onko tämä joku uusi Kelan systeemi jolla kartoitetaan keskimääräinen ylijäätä sieltä sukanvarresta. Enpä ihmettelisi.

• Anonyymi

Kuinka paljon jää käteen kuussa menojen jälkeen. No minulla jää kaikki mitä tienaan eli noin 2000e kk käteen. Olen vasta 19v. Mieheni on yli 40v ja tienaa 5500e käteen kuussa. Hän maksaa kaikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60