Onko tuo paikka menny nurin..
Valkealammen kohtalo
17
515
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Hyvin menee. Tuu käymään.
- Anonyymi
Joo joo
- Anonyymi
Mikähän paskatrolli aloitus tämäkin TAAS on..
- Anonyymi
Ookko varma että on rolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko varma että on rolli
Kaikki täällä on...
- Anonyymi
Käykää ihmeessä siellä,mahtava paikka kesät talvet. Hyvä vastine lapin matkalle koti nurkilla.
- Anonyymi
Kiva paikka keskellä eteläpohjanmaat pala lappia tai läsuomen harjuja minikoossa.
- Anonyymi
Valkealampi on todella hieno paikka, mutta miksi siellä ei yrittäjä viihdy vuotta paria kauempaa?
- Anonyymi
Mitä kitiset? Ruokaa saa jokatapauksessa
- Anonyymi
No nii.. osaamattomat hlöt🤔
- Anonyymi
Tällä palstalla joo muttei valkealammella ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla joo muttei valkealammella ☝️
Juu juu
- Anonyymi
Suuret odotukset yrittäjillä ja väärät investoinit.
Vielä ku tehään kahta työtä ni tietäähän sen..
Ei riitä aika eikö mielenkiinto- Anonyymi
Lienet itse menestynyt yrittäjä, vallan kyläkauppias tuurista😏
- Anonyymi
Ihan mukava kuulla miten kannustatte siellä Käpylässä toisianne. Suorastaan herttaista,ei ihme vaikka kuntanne kaatuikin.
Voihan sen alueen hiihtolatuineen jollekin sorakeisarille. Loppus se kitinä. - Anonyymi
Alajärveläisen matkailun vetonaula Valkealampi.
- Anonyymi
Huomaa kuinka vimpeläiset yrittää trollata tälläkin konstilla tätä palstaa...
No onhan se tympeää ku vimpelin ainut ruokapaikka on r-kioski ja sekin lopetettu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595