Montakos sataa (tai tuhatta) euroa ajattelit tänä uutenavuotena paukutella raketteina taivaalle? Luettelu yksityiskohtaisesti jokainen raketti, paukku ja viuhkaostoksesi tähän alle sekä alvillinen hinta ja ostopaikka! Kiitos!
Montakos rakettia meinaat ampua?
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kroksit laitan tuleen. Ne haisee hikisukalta. Ostan uudet.
- Anonyymi
Enpä tiedä vielä. Jokunen kymppi, alle satanen.
En osta kuin tähtisädetikkuja.
Noi riittää. Tai mä taidan sähisyttää mieluummin hitsipuikkoa.
Raketteja oon ampunut sillon viimeks, kun niitä vielä tehtiin suomessa.JeroP kirjoitti:
Noi riittää. Tai mä taidan sähisyttää mieluummin hitsipuikkoa.
Raketteja oon ampunut sillon viimeks, kun niitä vielä tehtiin suomessa.Voi, se olikin aikaa, kun ilmapommit vielä olivat kunnon ilmapommeja. Tosin se ei ollut mukavaa aikaa lemmikeille tai postilaatikoille.
Tulitikun raapasen ja kynttilän sytytän.
Mulle se ei merkitse mitään, mutta vaimolle se on orgastinen ilotulitus.Enpä ammu yhtäkään. Onhan se jokus hauskaa ollut niitä ammuskella. Niin paljon vahinkoja niiden kanssa sattuu, että varmaan kohta kieltävät sen huvin normikansalaiselta.
- Anonyymi
Varusmiespalvelus tykistössä ja KHt raketinheittimellä.
Ei tarvitse leluilla peuhata. - Anonyymi
Muutama tonni. Riippuu kuinka innostuu.
En ole koskaan ostanut uuden vuoden raketteja, enkä meinaa aloittaa nytkään. Turhaa tuhlausta heittää rahaa menemään.
Keksin niille(kin) rahoille jonkun muun käyttötarkoituksen.- Anonyymi
nolla
En kyllä osta mitään, se on rahantuhlausta, rahat savuna ilmaan. Voi katsella mieluummin muiden ilotulitteita. Tässä löytyy myös tuubista kunnon ilotulitus (6700 pataa kerralla ilmaan):
https://m.youtube.com/watch?v=30gOwBdk3zY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440