Kun mies viestittelee toisen miehen kanssa

Anonyymi-ap

Satuin katsomaan miehen puhelimen ja sieltä löytyi yhteydenotto jossa mies kertoi nimensä, mistä kotoisin jne. sanotaanko että kuvaus oli enemmän kuin kaverillinen. Olen epäillyt tätä jo kauan joten tämä pisti miettimään: Miksi pitää naista jos on kiinnostunut miehestä? Onko oikein, että nainen ei saa hellyyttä enää, ei halua edes nukkua kanssasi? Ja haluaa olla omineen? Kertokaa se minulle.

10

645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä naisen halut ovat kokonaan loppuneet ja heistä on tullut pelkät ystävät.

• Anonyymi

Pas.aa. Naista haluttaa. Miestä ei.

• Anonyymi

Miehesi ei ole hetero.

• Anonyymi

Håmå kaapissa.
      Nainen maksaa osan kuluista ja on kaveriseuraa.
      Mies kaapissa vaikka jo 55.

• Anonyymi

Håmå

• Anonyymi

Olet kulissi.

• Anonyymi

Eipä ole uusi tieto.

• Anonyymi

Laske mies menenään. Hän ilmeisesti ei edusta mitä sinä haluat parisuhteelta.
      Suotta kiristelet hampaitasi asian suhteen jolle et voi mitään!

• Anonyymi

Selvästi miehesi vaikuttaa olevan kiinnostunut miehistä, ehkä jopa bi:tä enemmän. Ite olen harrastanut miesten kanssa jonkin verran seksiä, lähinnä mielenkiinnosta, mutta en voisi missään tilanteessa kuvitella miehen kanssa mitään romanttista suhdetta. Nykyään voi sanoa, että seksi miesten kanssa ei kiihota enää yhtään. Ainoa paikka, missä voisi edes jotain pientä miesten kesken tehdä, on pariskuntien välinen puuhailu, jossa mahdollisesti miehet koskisivat toisiaan samalla, kun naiset puuhailevat keskenään. Tätä toivottavasti on tulossa, koska naisystävä lupautui ainakin kerran kokeilemaan naisten välistä seksiä kaverinsa kanssa ja tämä sama pariskunta haluaisi puuhailla samassa sängyssä meidän kanssa.

• Anonyymi

Ei ole fiksua käytöstä, että elää kaksoiselämää, jos elää. Yhden viesti perusteella sitä ei voi vielä varmaksi sanoa. Jos oli vaikka uusi työnantajakandidaatti tms.

On toisen ihmisen halventamista, jos ei ole toiselle, omalle kumppanilleen, rehellinen. Surullista.

Voimia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60