Onko muut huomanneet tällaista? Haiskahtaa kuin eilispäiväiset kalsarit koko auto.
Dacian outo ominaishaju?
11
289
Vastaukset
- Anonyymi
Nqoqqr . Norm persuhaju .
- Anonyymi
Syökää pastaa tahi jauhakaa pashaa
- Anonyymi
Neukku ajan jenkemistä puristetut koelaudat ja verhoilut!
- Anonyymi
Voiko jemkemistä puristaa kuitulevyn kaltaista materiaalia jota voi
käyttää auton valmistuksessa ?- Anonyymi
Kyllä voi. Daciassa on käytetty tätä teknologiaa. Mutta se vieno tuoksu. Siitä ei päästä eroon.
- Anonyymi
-- se tuoksu on vain sitä aitoa kateuden hajua, jota erittää yli-kalliin, arvonsa menettäneen, auton ostanut, jatkuvassa auto-krapulassaan mätänevä autoilija.
- Anonyymi
Kuinka yksinkertainen reppana pitää olla, että moista juttua viitsii kirjoittaa yleisille palstoille? Tekisitkö tuota omalla nimelläsi?
- Anonyymi
Minun nimeni on Juhani Korhonen. Toivottavasti helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun nimeni on Juhani Korhonen. Toivottavasti helpottaa.
Minä olen Topi Kekki ja Daciaan en koske.
- Anonyymi
Se outo haju johtuu koeajoautoissa siitä, että kateelliset haisevat toveritoyotistit paskaisissa kamppeissaan käyvät kuolaamassa ratin ja penkin välissä ja haju tarttuu silloin, valitettavasti.
- Anonyymi
Miksi 30 tonnin auton omistaja kävisi kuolaamassa 16 tonnin autoa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738