Miksi ilmajoen hautausmaalla on koirien vienti kieltomerkki, vaikka se on yleistä aluetta, minne koiran saa viedä kytkettynä
Hautausmaa
18
427
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne on voinut jäädä vanhoja kylttejä jotka eivät pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Pitääskökoirien pääst huselle ja jaskalle toisten hauroolle
- Anonyymi
Oletko vähän sairas eläintenvihaaja?? No tietenkin meidän koissut täytyy ottaa mukaan hautausmaalle kun ei ne pärjää yksin!!! Luulisi hautausmailla olevan myös koirille osoitetut paikat tarpeitten tekemiseen!! Moni vainaja on ollut koirille ja muille lemmikeille tärkein ihminen ja he ovat myös olleet läheisiä ja tärkeitä lemmikkejä vainajille. Miksei lemmikkejä saisi tuoda hautausmaalle muistelemaan heidän ihmisiään???? Mistä vetoa olet niitä idiootteja jotka ampuu raketteja jo nyt ja me kaikki muut, eläimet, lapset, vanhukset joudumme pelkäämään!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vähän sairas eläintenvihaaja?? No tietenkin meidän koissut täytyy ottaa mukaan hautausmaalle kun ei ne pärjää yksin!!! Luulisi hautausmailla olevan myös koirille osoitetut paikat tarpeitten tekemiseen!! Moni vainaja on ollut koirille ja muille lemmikeille tärkein ihminen ja he ovat myös olleet läheisiä ja tärkeitä lemmikkejä vainajille. Miksei lemmikkejä saisi tuoda hautausmaalle muistelemaan heidän ihmisiään???? Mistä vetoa olet niitä idiootteja jotka ampuu raketteja jo nyt ja me kaikki muut, eläimet, lapset, vanhukset joudumme pelkäämään!!!
Koira ei osaa olla yksin? Jossain on silloin vikaa. Peilistä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira ei osaa olla yksin? Jossain on silloin vikaa. Peilistä löytyy.
HE PELKÄÄÄ!!! Nytkin monet idiootit ampui raketteja ennen ja jälkeen sallitun ajan!! Pakko olla koirien kanssa rauhoittamassa ettei he juokse karkuun kun pelästyvät jotain :((
Kaikki raketit sais kieltää!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HE PELKÄÄÄ!!! Nytkin monet idiootit ampui raketteja ennen ja jälkeen sallitun ajan!! Pakko olla koirien kanssa rauhoittamassa ettei he juokse karkuun kun pelästyvät jotain :((
Kaikki raketit sais kieltää!!!Rakettien pelko? Pentua jo opetetaan koville äänille.
Onneksi Persut on hommanneet rahaa ampumaradoille. Sinne koiraa opettamaan koville äänille. Itse olen huomannut, koiran pentuja suojellaan aivan sairaana, ettei meidän sessulin hermorakenne vain tuhoudu.
Aivan sairasta paapomista. Jos koiran pää ei kestä. Savua korvaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakettien pelko? Pentua jo opetetaan koville äänille.
Onneksi Persut on hommanneet rahaa ampumaradoille. Sinne koiraa opettamaan koville äänille. Itse olen huomannut, koiran pentuja suojellaan aivan sairaana, ettei meidän sessulin hermorakenne vain tuhoudu.
Aivan sairasta paapomista. Jos koiran pää ei kestä. Savua korvaan.NIIN TAATANA!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat pitäs lailla kieltää! Niistä ei oo muuta ku vaivaa ja haittaa ja haisoo ja allergisoi. Mitä hittoa koirien kuuluu päästä vainajien päälle.Koirille on omat hautuumaat.Ihmiset ja koirat on erikseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat pitäs lailla kieltää! Niistä ei oo muuta ku vaivaa ja haittaa ja haisoo ja allergisoi. Mitä hittoa koirien kuuluu päästä vainajien päälle.Koirille on omat hautuumaat.Ihmiset ja koirat on erikseen!
NIIN TAATANA!!
- Anonyymi
Persujen vika tämäki
- Anonyymi
Koiran omistajan, olen sitä mieltä, ettei koirat kuulu hautausmaalle.
- Anonyymi
Hautausmaat ovat puistoaluetta, jossa liikkumista ei voida kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen koiranomistaja. Olen samaa mieltä, ei koiria hautausmaa-alueille. Poislukien opas- ja palvelukoirat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirä se rakkis kotona vaa,kaikilmukavampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirä se rakkis kotona vaa,kaikilmukavampaa.
NIIN TAATANA!!
- Anonyymi
Eikö koira traumatisoidu jos se viedään hautausmaalle? Se aistii ne kaikki kuolleet ihmiset siellä eikä tiedä mitä ajatella. Kauhiaa eläinrääkkäystä sanon minä. Ja tarpeitakaan ei saisi siellä tehdä, pakko pidättää ja sekin rasittaa koiran elimistöä.
Kyllä menee rakki sekaisin jos se viedään kalmistoon. - Anonyymi
Koirateivät vaan kuulu hautausmaille .
- Anonyymi
Kyllä vassarien nyt pitäisi puuttua tähänkin epäkohtaan, ei voi olla nykypäivänä niin, ettei koiran kanssa voisi lähteä paskalenkille hautausmaalle, mitä tähän sanoo kansainväliset sopimukset?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696