Onneksi rahaa ei pala turhuuteen

Anonyymi-ap

8

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soitettaessa palokuntaan jatkossa tulee soittajan arvata oikein puhelimeen vastanneen sukupuoli identiteetti, muuten kyseessä on syrjintä ja soittaja tulee canceloida massasähköpostittamalla soittajan työnantajaa,ystäviä jne miten kamala soittaja on.
      Vaihtoehtoina 2025 ovat : paloneiti, palohmo,palohnti,palolbo ja palosateenkaariqlbtryrasojasdij 2 x +

• Anonyymi

Paloveitikat nimettiin nyt pelastusveitikoiksi.

Mahdollisesti tarpeellista ja ok, en voi jyrkästi sanoa puolesta tai vastaan.

Paljonhan nyt mennään uten aina "ajan hengen" mukana ja joskus vähän niin kuin .... en nyt sano että ihan pieleenkään, mutta onkohan viisasta tai aina tarpeellista?

Tuo mies- ja naisasia ja sen ongelmat eivät ole minulle täysin valjenneet (onhan tuo "valjennjeet" monin verroin paljon parempi sana kuin typerä "avautunut"????)!

Arvostan heidän työtään erittäin paljon. Olivatpa palo- tai pelastushenkilöitä, miehiä tai naisia, virkanimikkeisiin vähänkään katsomatta!!!

Aloittaja mainitsee kokouspalkkissa hukatutveroeurot ja ja muut kulut ja voi olla, että hän on aivan oikeassa, nimikkeiden muuttaminen voi olla nyt hyötyyn nähden liian kallis toimenpide.

Mikä tarve, keneltä aloite, mitä hyötyjä ja verrattiinko haittoihin (hinta)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paloveitikat nimettiin nyt pelastusveitikoiksi.

Mahdollisesti tarpeellista ja ok, en voi jyrkästi sanoa puolesta tai vastaan.

Paljonhan nyt mennään uten aina "ajan hengen" mukana ja joskus vähän niin kuin .... en nyt sano että ihan pieleenkään, mutta onkohan viisasta tai aina tarpeellista?

Tuo mies- ja naisasia ja sen ongelmat eivät ole minulle täysin valjenneet (onhan tuo "valjennjeet" monin verroin paljon parempi sana kuin typerä "avautunut"????)!

Arvostan heidän työtään erittäin paljon. Olivatpa palo- tai pelastushenkilöitä, miehiä tai naisia, virkanimikkeisiin vähänkään katsomatta!!!

Aloittaja mainitsee kokouspalkkissa hukatutveroeurot ja ja muut kulut ja voi olla, että hän on aivan oikeassa, nimikkeiden muuttaminen voi olla nyt hyötyyn nähden liian kallis toimenpide.

Mikä tarve, keneltä aloite, mitä hyötyjä ja verrattiinko haittoihin (hinta)?

Mulle tuo kysymys on avautunut melko yksityiskohtaisen tarkasti. Eli tutkin kaiken todistusaineiston huolellisesti ja tulin lopputulokseen että ei kiinnosta hevonvittuakaan. Yksiä saatanan ämmiä joka ikinen sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuo kysymys on avautunut melko yksityiskohtaisen tarkasti. Eli tutkin kaiken todistusaineiston huolellisesti ja tulin lopputulokseen että ei kiinnosta hevonvittuakaan. Yksiä saatanan ämmiä joka ikinen sukupuoleen katsomatta.

En tiedä mistä puhut mutta näin on.

• Anonyymi

Tämä on pitkällisen harkinnan ja kokoustamisen tulos. Yksimielisyys oli hallinnossa varmasti suuri muutostarpeesta, mutta uusista nimikkeistä käytiin varmaan edistykselliseen woke-henkeen pitkiä kokouksia ja erilaisia toimikuntia perustettiin pohjustamaan nimikkeistöä.
      Onneksi hva:ssa on paljon kokonaisvaltaisia isopalkkaisia johtajia, joiden tehtävä on kokoustaa ja juoda pullakahvia hva:n piikkiin.

Lattiatason työmuurahaisilla eli hoitajilla ja lääkäreillä ei ( eikä palomiehillä) ole näihin kokouksiin asiaa, sillä hehän ovat potilaiden ja talonsa menettäjien kanssa vain pelkkiä kulueriä.

• Anonyymi

Juuri näin. Tiivistit oleelliset. Nämä hallinnot on kuin wienin tanssivat kongressit joissa rälssit nauttii ja huolehtiin omista eduistaan. Muurahaiset noukkii sen mitä pöydiltä putoaa. Nykyään sitä bailaamista voisi joku kyyninen kutsua woke-teatteriksi ja sitähän se onkin.

• Anonyymi

Rasismia, se nimi tulee olla palohenkilö.

• Anonyymi

Ehdotan pelastusveitikkaa kaikille hädässäoleville

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1682
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      64
      1142
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1045
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      107
      947
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      831
    Aihe