Harjamäen huumeongelma

Anonyymi-ap

Onko muut julkista liikennettä käyttävät panneet merkille, että Harjamäessä pyörinyt syksystä lähtien parikymppisiä henkilöitä jotka enemmän tai vähemmän sekaisin aina tavattaessa? Sivusta seuranneena vaikuttaisi, että pysäkeillä tavara vaihtaa omistajaa. Jatkavat yleensä matkaa Leppäkaarteeseen tai Kuopioon. Villi veikkaus, että myös aineiden välittäjiä ovat, koska toiminta säännöllistä. Vaikuttaa että ei poliisia juurikaan kiinnosta nämä pikkunarkit, mutta hieman huolestunut olen, kun tällaisia päihteissä olevia liikkuu samoissa julkisissa liikennevälineissä mitä nuoret lapsetkin säännöllisesti käyttävät.

7

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut, että olet avannut silmäsi päihdeongelmalle, joka on ollut Siilinjärvellä todellisuutta monet vuosikymmenet.

Saatat huomata, ettei heistä ole mitään haittaa, jos et sekaannu heidän asioihin ja mene heitä tapaamaan. Uhka kohdistuu harvoin ulkopuolisiin. Yleisin ongelma on kanahäkkimurrot ja pyörävarkaudet, joita sivullisille tapahtuu.

Käyttäjiä pesiytyy aina uuteen paikkaan, kun joku saa häädön ja sama sirkus toistuu uudelleen. Näin on aina ollut.

On turha kantaa huolta asioista, joille et voi itse tehdä mitään.

• Anonyymi

Eihän täällä pöljällä ole polliisia. Kaapunnissa ois.

• Anonyymi

On tosiaan ollut täyttä todellisuutta jo vuosikymmeniä. Ensimmäisenä muistan kun joskus 90luvulla alkoi löytyä huumeneuloja jo tietyistä paikoista säännönmukaisesti.
      Nyt viimesenä vuosikymmenenäkin huumeratsioitakin tehty ihan näyttävästi. Kyllä tekijät on siis tiedossa. Mutta itse ongelmaa se ei silti ratkaise.

Noissa porukoissa on tietenkin omat sääntönsä, ja niin saa ja pitää ollakin. Ulkopuolinen ei niihin voi vaikuttaa, ja ihminenhän se huumeidenkäyttäjäkin on. Vaikka pahimmillaan arvaamaton, ja yleensä ongelmia tavalla tai toisella lopulta vetää puoleensa.

En tiedä mitä tässä ripitän aiheesta, kun todellisuus ollut tämä monilla paikkakunnilla jo vuosikymmenet. Sellainen tämä yhteiskunta vaan on, että jotkut etsii pakoa todellisuudesta. Se on sitten tavallaan heidän asiansa. Jokainen hoitaa omansa.

• Anonyymi

Harjamäen/Vesijärven suunnalla joku mies reippaasti kävellessään huitoo ja huutelee itsekseen kuuluvasti...
      Luulen että lapsia voi pelottaa kun kohtaavat tuollaisen messuajan 😮
      Ei oo lääkitys kohillaan sillä tyypillä... 😬

• Anonyymi

Täytyy vaan toivoa että narkkien reaktioaika on suuruusluokkaa 2 viikkoa niin selvinpäin ehtii pois alta jos meinaa rueta huitomaan kohti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy vaan toivoa että narkkien reaktioaika on suuruusluokkaa 2 viikkoa niin selvinpäin ehtii pois alta jos meinaa rueta huitomaan kohti.

Minä ainakin lähen toiseen suuntaan jos mahdollista.. 😅

• Anonyymi

Normi hommaa tällä kylällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe