Mikähän siinä on etteivät osa aurata jalkakäytäviä..?
Useamman kerran on jätetty oikein kunnon kerros jossa ei pääse kulkemaan rollaattorilla eikä mitään asiaa pyörätuolilla kauppaan edes toisen avustamana.
On taas yöllä vedetty kuin juosten kustu.
Ajotiet kyllä vedetään useampaankin kertaan kun se peltilehmä tarvitse niin paljon paremman väylän kuin jalankulkija!
Jos ei hommaa osaa kunnolla tehdä niin kannattaa jättää suosiolla sellaisille jotka sen osaa. Varmaan löytyy vaikka lehdenjakoa jos olet rahan tarpeessa.
Eiköhän siitä makseta kuitenkin sen verran että on kiinnostanut ajoon lähteä, joten tee se homma sitten kunnolla kanssa!
Sitä voi vaikka välillä laskeutua sieltä traktorin korkeuksista katsomaan miltä se jalkakäytävä näyttää ja tuntuu kävellä siinä hötökasassa minkä jätät kun et raaski kauhaas alemmas laskea!
Eikä niitä kasoja kannata jättää siihen keskelle jalkakäytävää risteyskohdissa.
Varsinkin ostarien ympäristöt on niin surkeasti vedetty että huomaa auraajien itse käyvän vaan autolla kaupassa.
Monta kertaa täytynyt kävellä ihan
Ajotiellä kaupan parkkipaikkaa pitkin että pääsee kauppaan kun ei jälkakäytäviä ole otettu lainkaan siinä ympärillä.
Terveisiä pohjoisesta kaupunginosasta!
Jalkskäytävien auraus
Anonyymi-ap
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Peltilehmien käyttäjät menevät töihin. Tyhjänkävelijät ovat yleensä tyhjäntoimittajia.
- Anonyymi
VALI VALI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766