Aikavarkaat lähellämme

Anonyymi-ap

Aikavarkailla tarkoitan ihmisiä, jotka eivät pidä kiinni sovituista ajoista. Myöhästelevät selvästi tai eivät tule ollenkaan. Joskus silloinkin, kun itse ovat ajan sopineet. Nämä ihmiset voivat olla ystäviä, sukulaisia, työkavereita tai muita.
Jokaisella on matkapuhelin. Kun on jokin aika sovittu, miksi antaa odotuttaa itseään. Voisi soittaa, ettei tulekaan tai tulee myöhemmin.
Huom. Oikeasti muistisairaat eivät ole mainitsemiani aikavarkaita.

10

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän oksennuksen lukeminen oli aikavarkautta. Jos se, jota odotat, ei tule ajoissa, niin miksi et itse soita ja kysy.

• Anonyymi

Kyllä myöhästelijälle se soitto velvollisuus on, se kuuluu jo hyviin tapoihin, mutta eihä se sarjamyöhästelijä omaakkaan sitä hyvää tapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä myöhästelijälle se soitto velvollisuus on, se kuuluu jo hyviin tapoihin, mutta eihä se sarjamyöhästelijä omaakkaan sitä hyvää tapaa.

Älä huoli, ei sua kukaan halua tavata.

• Anonyymi

Linnaan kaikki aikavarkaat!

• Anonyymi

Kyllähän se on aina myöhästelijöiden ja ohareiden tekijöiden velvollisuus ilmoittaa odottelijoille asiasta. Tympii soitella perään, on tullut sitäkin tehtyä.
      Eikä nyt puhuta vain muutamien minuuttien myöhästelyistä.

• Anonyymi

Aina sattuu jotakin, ei pidä skitsoilla.

• Anonyymi

Siinäpä sitten odottelet. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa tollaiselle paskamahalle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sitten odottelet. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa tollaiselle paskamahalle mitään.

Tuossa omallakohdallasiko luulit "paskamhoksi" nimiteltyäsi pärähtäneesi ja muiden muttei sinun syytäkö sekään..

• Anonyymi

Narsisti kuluttaa toisen aikaa.
      On toiselle aika varas.
      Narsistilla on kiire. Ja ei kerkee.

• Anonyymi

Tarkoititko sitä dissosiointipelijaksoa joka suunnilleen tammikuussa ja on miltei parinkymmenenpäivän pituinen mutta, kuitenkin ennen kuin psyko nimisen elokuvan vuotuisuusinta on tullut retroputkesta ulos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60