Aikavarkailla tarkoitan ihmisiä, jotka eivät pidä kiinni sovituista ajoista. Myöhästelevät selvästi tai eivät tule ollenkaan. Joskus silloinkin, kun itse ovat ajan sopineet. Nämä ihmiset voivat olla ystäviä, sukulaisia, työkavereita tai muita.
Jokaisella on matkapuhelin. Kun on jokin aika sovittu, miksi antaa odotuttaa itseään. Voisi soittaa, ettei tulekaan tai tulee myöhemmin.
Huom. Oikeasti muistisairaat eivät ole mainitsemiani aikavarkaita.
Aikavarkaat lähellämme
10
337
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän oksennuksen lukeminen oli aikavarkautta. Jos se, jota odotat, ei tule ajoissa, niin miksi et itse soita ja kysy.
- Anonyymi
Kyllä myöhästelijälle se soitto velvollisuus on, se kuuluu jo hyviin tapoihin, mutta eihä se sarjamyöhästelijä omaakkaan sitä hyvää tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä myöhästelijälle se soitto velvollisuus on, se kuuluu jo hyviin tapoihin, mutta eihä se sarjamyöhästelijä omaakkaan sitä hyvää tapaa.
Älä huoli, ei sua kukaan halua tavata.
- Anonyymi
Linnaan kaikki aikavarkaat!
- Anonyymi
Kyllähän se on aina myöhästelijöiden ja ohareiden tekijöiden velvollisuus ilmoittaa odottelijoille asiasta. Tympii soitella perään, on tullut sitäkin tehtyä.
Eikä nyt puhuta vain muutamien minuuttien myöhästelyistä.- Anonyymi
Aina sattuu jotakin, ei pidä skitsoilla.
- Anonyymi
Siinäpä sitten odottelet. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa tollaiselle paskamahalle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä sitten odottelet. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa tollaiselle paskamahalle mitään.
Tuossa omallakohdallasiko luulit "paskamhoksi" nimiteltyäsi pärähtäneesi ja muiden muttei sinun syytäkö sekään..
- Anonyymi
Narsisti kuluttaa toisen aikaa.
On toiselle aika varas.
Narsistilla on kiire. Ja ei kerkee.- Anonyymi
Tarkoititko sitä dissosiointipelijaksoa joka suunnilleen tammikuussa ja on miltei parinkymmenenpäivän pituinen mutta, kuitenkin ennen kuin psyko nimisen elokuvan vuotuisuusinta on tullut retroputkesta ulos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647