Haluavat köyhiltä leikkaajan kavereiksi ja haluavat lopettaa toimeentulotuen.
Mitähän se Jeesus sanoisi?
”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/hs-kristillisdemokraattien-entinen-puoluesihteeri-siirtyy-perussuomalaisiin-ja-purran-esikuntaan/
Tällaisia ne kristilliset ovat.
15
348
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on totta.
- Anonyymi
Jeesus-teipin teko pitää lopettaa!
- Anonyymi
Valhetta!!! Pakanat ette mitään tiedä
- Anonyymi
Pakana Palli.
- Anonyymi
Tärkeintä on että hyvä veli toimii.
- Anonyymi
On vain ajan kysymys kun Sarin puolue sulautuu Perussuomalaisiin.
- Anonyymi
Et sä kyl paljoo tieädä mutta enpä tieÄdä mÄkÄÄn, tuo säiehhän on ollut hiljasaisesti aktiivinen jo todella kauankin. Päästiin vielä kuitenkin hopealle.
- Anonyymi
Hyvä Sariii
- Anonyymi
Ja maito litrahinta halpenee!
- Anonyymi
Voi pakanan pakana
- Anonyymi
Jee jee jeesus pelastaa, nyt jeesus paita ostakaa, äänestäkää
- Anonyymi
Se kait se pelastaa vielä.
- Anonyymi
Ei haittaa. En ole kristillisiä koskaan äänestänyt. Kaksinaamaisempaa ja paskempaa porukkaa kuin he ei ole!
- Anonyymi
Näin on. Kiitos jeesus Aaamen
- Anonyymi
Totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615