jos tai kun taas nähdään niin huutaa minulle ihan tosi kovaa niin kuin silloin kerran kun mää kiljuin vähän liikaakin?
Olen niin innoissani kun tiedän miten lujaa ja paljon tullaan ottaa yhteen vielä monta kertaa jos tämä johtaa koskaan mihinkään.
Taidetaan molemmat olla sen verran tulisia tapauksia, että suhde pysyisi varmasti mielenkiintoisena ja tapahtuma rikkaana pitkäänkin ja kun osataan molemmat myös olla tosi rauhallisia ja suloisiakin niin pysyy toivottavasti kivasti tasapainossakin.
Voisitko sitten
Anonyymi-ap
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670