Mietin aina vaalien alla mitä puoluetta tai ketä henkilöä äänestäisin.
Valinta on ollut helppo jo pitkään.
Eduskuntavaaleissa Ilmajoelta ei muilla ole mahdollisuuksia.
Kuntavaaleissa olen äänestänyt kerran KD ja kahdesti PS
Ei ole tarvinnut katua. Toimivat kuntalaisten eduksi.
PS=Parasta Sinulle
45
521
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestin viime kuntavaaleissa demarimiestä, ei päässyt läpi.
Demareista 4 eläkeikäistä mummoa valtuustossa, eipä tarvitse enää äänestää heitä.
Korottavat vaan veroja ja myötäilevät kepuja kaikessa.- Anonyymi
Ampuisit ittes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampuisit ittes.
Demarilla pyssyväkivalta mielessä, ylläri.. 🚩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarilla pyssyväkivalta mielessä, ylläri.. 🚩
Vornanen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vornanen?
Ei hitto nythän sen tajusin! Sehän oli juurikin joku FSB:n asettama hunaja-ansa Vornaselle, onneksi hänellä oli luvallinen taskuase mukana niin punikkidesanteille tuli äkkilähtö!
- Anonyymi
Sama minulla. Olen alkanut kuuntelemaan PS ja kd. Järkeviä omaksi valittavia. Ei puhettakaan mistään vasureista. Niitä en ikinä äänestä.
- Anonyymi
Oikein . Pian meil ei oo ikinä lakkoja ja elokapinat ovat heti vankilassa . Kiva kun ei tartte muuttaa Venäjälle .
- Anonyymi
Mä äänestän Judas Priestiä.
- Anonyymi
Kävin lääkäris oli peräsuolen tähystys , ei mulla muuta tullut mieleen .
- Anonyymi
Persut on eniten tavan ihmisten asialla, niin se vaan on.
- Anonyymi
Yksi punikki pitää tällä palstalla kovaa meteliä, se vain nostaa persujen kannatusta, niin sakeaa valhetta esittää.
- Anonyymi
Niin.... mikähän se mahtaa ollakkaan taho joka täällä valhettelee.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.... mikähän se mahtaa ollakkaan taho joka täällä valhettelee.....
Juuri sinä itse, punikki. Häpee itseäs, elätti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin... 39vuotta itteni OMALLA työllä elättänyt.
- Anonyymi
Hyvin rakentavaa keskustelua persulta ja ihmettelee vielä miksi kaikki muut vihaavat heitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin rakentavaa keskustelua persulta ja ihmettelee vielä miksi kaikki muut vihaavat heitä
Peruspersuilua kaikki on vaan. Kun muistaa kaikki, jopa persujen kansanedustajien kirjoitukset Suomessa. Esim. viime hallituksen ajalta. Sanottiin että kuuluu sananvapauden piiriin. Nyt kun tulee kansalaisilta "lunta tupaan" niin jo on itku apuna. Eihän me, mutta kun edellinen hallitus, 16 vuotta on jo eletty velaksi. Miksei, kun olivat Sipilän hallituksessa kääntäneet valtion kelkkaa? No, mitä noilta seteliselkärankaisilta voisi odottaa. Ja päälle voisi sanoa, nyt on persujen persettä myyty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin... 39vuotta itteni OMALLA työllä elättänyt.
Elätti olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätti olet.
Niin vain Taakale vänkää vastaan tuntemattomille.
Työsuhteeni alkoi 3.6.1985.
Toki aluksi pari kuukautta kesätöissä ja sen jälkeen vakituiseen työsuhteeseen.
Olihan siinä välissä muutama kuukausi sotaleikkejä.
En ole"nauttinut" työttömyyskorvauksia tai muita avustuksia.
Viisi vuotta sitten olin 6 viikkoa sairaslomalla kun värttinäluu halkesi kolmeen osaan.
Silloin SINÄ mua elätit.
Senhän sä muistatkin?
Enkä ole toistaiseksi varastanut työnantajaltani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vain Taakale vänkää vastaan tuntemattomille.
Työsuhteeni alkoi 3.6.1985.
Toki aluksi pari kuukautta kesätöissä ja sen jälkeen vakituiseen työsuhteeseen.
Olihan siinä välissä muutama kuukausi sotaleikkejä.
En ole"nauttinut" työttömyyskorvauksia tai muita avustuksia.
Viisi vuotta sitten olin 6 viikkoa sairaslomalla kun värttinäluu halkesi kolmeen osaan.
Silloin SINÄ mua elätit.
Senhän sä muistatkin?
Enkä ole toistaiseksi varastanut työnantajaltani.Todellisuudessa olet saanut potkut 2021
https://yle.fi/a/3-12127598 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa olet saanut potkut 2021
https://yle.fi/a/3-12127598No nyt erehdyt henkilöstä
Sinä tarvitset kyllä harhoihisi ammattiapua.
Kiireesti.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kun täällä vähän oikoo persujen puheita ja tekoja tai arvostelee heitä, on punikki.
Tämä on selkeä lapsena opittu defenssi. Siitä voi oppia pois, mutta ei huutamalla lujempaa tai keskittymällä vielä enemmän toisten tekemisien arvosteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt erehdyt henkilöstä
Kiireesti..Osui ja upposi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kun täällä vähän oikoo persujen puheita ja tekoja tai arvostelee heitä, on punikki.
Tämä on selkeä lapsena opittu defenssi. Siitä voi oppia pois, mutta ei huutamalla lujempaa tai keskittymällä vielä enemmän toisten tekemisien arvosteluun.Jotaki iloa Taakaleet tästä saa. Tulisko klinu kovaksi tai jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt erehdyt henkilöstä
Kiireesti..Kun sinä sait sitä AA apua, me muut kustansimme kulusi. Nyt tarvitset kaljaharhojesi poistamiseen psykiarin apua. M-Talolle, kiireesti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinä sait sitä AA apua, me muut kustansimme kulusi. Nyt tarvitset kaljaharhojesi poistamiseen psykiarin apua. M-Talolle, kiireesti...
En ole kännissä ollut 14 vuoteen.
Enkä kyllä huumeissakaan.
Sinä et ole mua päivääkään elättänyt.
- Anonyymi
PS = Purra Saksii.
- Anonyymi
KesKUSTA on sittekkö paree
- Anonyymi
Ps=perusteellista sumutusta
- Anonyymi
PS, Parhainta Suomalaisuutta.
- Anonyymi
Hyi saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana.
Tarkoitat varmaan kepun Suomi-Venäjä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan kepun Suomi-Venäjä seuraa.
Tämä on hyvä!
- Anonyymi
P S = Pirtukuski Seppo (kesk)
- Anonyymi
Varmaan jotain kiinnostaa sinun unesi seposta. Nyt on jo ollut pitkään uusi kunnanjohtaja ja teet vain H itsesi naurettavaksi :D
- Anonyymi
En voisi ikinä äänestää vasemmistopuolueita, jossain joukkohypnoosissa kaikki eikä järkipuhe mene kaaliin ei mitenkään. Itse aina äänestänyt PS:ää paitsi kerran KD:tä Soinin härskin takinkäännön jälkeen kun Suomi täytettiin kymmenillä tuhansilla nuorilla raiskareilla
- Anonyymi
Vaikeuksia on taas ollut.
Heti aamusta alkaen.
- Anonyymi
Tosiasia, paskasta ei saa suklaakakkua. Ei edes paraskaan persu.
- Anonyymi
Kyllä taas on loppiaisenakin,lapsellisia kirjoituksia.
Mitä muutakaan persuilta voi odottaa.- Anonyymi
Ei ne ole persuja, ihan keskustan kunnallisjärjestön huipulta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole persuja, ihan keskustan kunnallisjärjestön huipulta löytyy.
Eikä kaikki keskustalaiset osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Epäilyksen varjo heitetty Ahti R suuntaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun suolipalstalla kertoo näkemyksensä. Mikä ihme siinä on että fiksu ihminen vajoaa noin alas?
- Anonyymi
Kyllä ei ole AR joka täällä kirjoittaa. Tiedän, koska en ole hän.
- Anonyymi
PS=Perusteellista potaskaa. Yrittäkää nyt vähän miehistyä ja ottaa vastuuta. Hallistusvastuu tarkoittaa sitä, että otetaan omista päätöksistä vastuu. Muistakaa, äänestäjä ei ole tyhmä. Äänestäjä ei halua, että riidellään. Äänestäjä ei puhu mitään, se vain toimii hiljaa äänestyskopissa ja painuu takaisin kotiin. Sellaista on demokratia, sietämätöntä, vai mitä.
- Anonyymi
Kepua ei kannata äänestää kun he ei kanna vastuuta. Eivät kykene vaikeisiin päätöksiin. Tyhjä paperi.
- Anonyymi
Vieläkin muistelen lämmöllä, Marinin hallituksen " vastuun ottoa".🤭🤣
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890