Oon ollu pitkään poissa työelämästä ja nyt palailemassa kuvioihin. Mulle suositeltiin ensin työtoimintaa Välivainiolla Kestävän kehityksen keskuksella. Onko kokemuksia tästä paikasta? Kummallisen vähän on ollu julkisuudessa.
Kysyn koska en halua joutua paikkaan jossa asiat ei toimi ja käymään sitten läpi karensseja ja muuta hässäkkää.
Työtoimintaan Kestävän kehityksen keskukselle?
9
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kierrä mahdollisiiman kaukaa. Se toimii kierrätysperiaatteella.
- Anonyymi
Välivainio kannattaa ylipäätään kiertää kaukaa. Ei mitään hyvää sanottavaa paikasta.
- Anonyymi
Miksi et vai mene suoraan töihin? Hankit työpaikan tai opiskelupaikan ja menet sinne. Jos käyt töissä muutaman tunnin viikossa tai opiskelet, niin eikö siitä saada parempi hyöty, kun saat palkkaa ja päivärytmiä, jos se on hukassa? Nuo sinulle ehdotetut ei työllistä työttömiä, vaan ihan muita. Ovat työttömyysbusnesstä. . Lisäksi niissä vain leimautuu ja samaistuu niihin rappanoihin, sekakäyttäjiin ja rikollisiin jotka ikänsä näissä kulkeneet, vaikka kuuluisivat pois työttömyysetuudelta joillekin muille etuuksille.
Googlesta löytyy tutkimuksia aiheesta, kannattaa tutustua.- Anonyymi
Hankkiudu oikeisiin töihin joista saat palkkaakin. !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkiudu oikeisiin töihin joista saat palkkaakin. !!
Samaa mieltä. Ja kun näin käy, niin ei tarvitse olla työttömänä. Periaatteessa jos nettona tienaa 650 euroa ei kannata olla työkkärin kanssa missään tekemisissä. Kannattaa siis hankkia työtä 50 tunniksi kuukaudessa, jolloin ei ole mitää tarvetta olla työtön työnhakija, voi kertoa kaikille olevansa töissä, osallisuus paranee etc.
- Anonyymi
jarmo j husson ja lyly rajalan leikkauslistan kärkipaikka
- Anonyymi
PERUSSUOMALAISTEN
AIKAANSAANNOKSET ORPON HALLITUKSESSA
• KÖYHIMPIEN ASUMISTUKIEN LEIKKAUKSET
TYÖTTÖMYYSTURVAN LAPSIKOROTUSTEN POISTAMINEN
• HOITAJAMITOITUKSEN LEIKKAUKSET
• ALV-KOROTUS (25,5%)
• SAIRAUSPÄIVÄRAHOJEN LEIKKAAMINEN TYÖKYVYTTÖMILTÄ
• IKÄIHMISTEN YMPÄRIKAUTISEN HOIVAN LEIKKAUKSET
• AMMATILLISEN KOULUTUKSEN LEIKKAUKSET
• TYÖTTÖMYYSTURVAN SUOJAOSIEN POISTO
• ANSIOSIDONNAISEN LEIKKAUKSET
• "VESI ON MEIDÄN" KANSALAISALOITTEEN VESITYS
• VUOROTTELUVAPAIDEN LAKKAUTUS
• AIKUISKOULUTUSTUEN LAKKAUTUS
• LAKKO-OIKEUDEN RAJOITTAMINEN
• IRTISANOMISSUOJAN HEIKENTÄMINEN
• PALKKAKUOPPALAKI
• ENSIMMÄISEN SAIRAUSLOMAPÄIVÄN PALKATTOMUUS
• TOIMEENTULOTUEN LEIKKAUKSET
• LÄÄKEKORVAUKSIEN LEIKKAUKSET - Anonyymi
Mitä ihmeen työtoimintaa? Mitä tuo edes tarkoittaa?
Älä mene, sano, että haluat oikeita töitä joista saa palkkaa, joka kerryttää eläkettä jne.
Tsemppiä!- Anonyymi
Eiköhän ne työpaikat pidä itse hankkia, ei niitä enää kukaan kultavadilla eteen tuo, kuten joskus 1960 -luvulla ollut. Eli menee vain kyselemään töitä ja voi vaikka tarjoutua pari päivää tekemään ilmaiseksi, niin työnantaja näkee millainen työntekijä kyseessä. Tästä ei kannata viranomaisille kertoa mitään, koska kasaavat vain lisää paskaa esteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882